Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانتس تیمرمن، نایب رئیس کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه از اتحادیه اروپا خواست در برابر دونالد ترامپ "غیرقابل پیش‌بینی" جدی‌تر از گذشته سرنوشت خود را به دست گیرد.

این مقام بلندپایه اروپایی همچنین از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست درباره اصلاحات لازم در منطقه یورو و مسئله حق پناهندگی هر چه زودتر توافق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اروپا با اشاره به سرنوشت اسف‌بار نشست اخیر سران گروه هفت اعلام کرد برای اولین بار از سال هزار و نهصد و چهل و پنج، رئیس جمهور آمریکا در پویا شدن و متحد شدن هر چه بیشتر اروپا و تحکیم هر چه بیشتر روابط دو سوی اقیانوس اطلس منفعتی راهبردی تشخیص نداد.

این مسئول هلندی کمیسیون اروپا که در نشست عمومی پارلمان اروپا در استراسبورگ سخن می گفت، اتحادیه اروپا را ترغیب کرد به تنهایی از پس مشکلاتش برآید.

نایب رئیس کمیسیون اروپا خطاب به نمایندگان پارلمان اروپا تاکید کرد: "ما باید به توانمندی‌های خود برای حل مشکلاتمان اطمینان داشته باشیم چرا که از ارکان قویی برخوردار هستیم."

تیمرمن در ادامه سخنرانی خود از سران اروپایی خواست درباره اصلاحات منطقه یورو در نشستی که قرار است بیست و هشتم و بیست و نهم ژوئن در بروکسل برگزار شود، توافق کنند. وی تصریح کرد نشست ژوئن لحظه حساسی است که در آن اندیشه و اراده سیاسی کشورهای اروپایی باید با اتخاذ تصمیمات واقعی به منصه ظهور گذاشته شود. وی در اظهارات خود به مسئله تبدیل "سازوکار ثبات مالی اروپا" MES به "صندوق پولی اروپا" FME اشاره کرد.

اروپایی‌ها در خصوص تبدیل سازوکار ثبات مالی اروپا (که مسئولیت مقابله با بحران‌های مالی کشورهای منطقه را بر عهده دارد) به صندوق پولی اروپا ( با قابلیت اعطای وام به آن دسته از کشورهای منطقه یورو که مشکل‌ مالی دارند یا با بحران اقتصادی روبرو شده‌اند) اختلافاتی دارند. طرفداران این طرح معتقدند صندوق مالی اروپا توانایی آن را خواهد داشت که میزان پایداری بدهی‌های دولتی کشورهای عضو را ارزیابی کند. این پیشنهاد که آلمان از آن حمایت می کند، در واقع به معنای موافقت با تقسیط دوباره بدهیهای دولتی است که فرانسه با آن مخالف است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان اینبار فقط جریم مالی شدند

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از تلخ ترین دیدارهای فصل برای سپاهان و هوادارانش مصاف برگشت برابر پیکان در ورزشگاه نقش جهان بود؛ دیداری که تصور می‌شد مورایس و شاگردانش بتوانند با یک پیروزی آسان از آن خارج شوند ولی وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد طلایی‌پوشان در میان بهت و حیرت هواداران‌شان با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرده بودند و برایان دابو هم با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه بیرون رفته بود.

پس از پایان این مسابقه کمیته انضباطی مطابق با گزارش ثبت شده ناظر داوری و فدراسیون اقدام به جریمه هواداران اصفهانی کرد و به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز باشگاه سپاهان را 600 میلیون ریال جریمه کرد.

این حکم توسط کمیته استیناف پس از بررسی مجدد مورد تایید قرار گرفته و در شرح آن نوشته شده است: « با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.» 

در طول فصل جاری هواداران سپاهان یکبار دیدار حساس تیم‌شان برابر آلومینیوم را با حکم کمیته انضباطی از دست دادند و از حضور در استادیوم محروم بودند و حالا بار دیگر رفتار هواداران این تیم با واکنش کمیته انضباطی مواجه شده و آنها اینبار ترجیح داده‌اند در این شرایط سخت به جریمه مالی بسنده کنند.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران به روایت صندوق بین‌المللی پول
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل پذیرش است
  • ژاپن: حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل‌پذیرش است
  • بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • هواداران سپاهان اینبار فقط جریم مالی شدند