Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-19@21:37:12 GMT

واکنش قاسمی به سفرهای خارجی ولایتی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۴۳۰۶

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گونه موازی کاری و رقابت بین دکتر ظریف و دکتر ولایتی وجود ندارد.به گزارش بلاغ،به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «بهرام قاسمی»، سخنگوی وزارت امور خارجه، درباره افزایش تعداد سفرهای ولایتی در مقایسه با «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه، گفت: آقای ولایتی از شخصیت های سیاسی و رده بالا در کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا تعداد سفرهای این دو مقام سیاسی به مسکو یکی نیست. آقای دکتر ولایتی مسئولیت هایی در بزنگاه ها سیاسی در کشور دارند به همین منظور به سفر می روند.

وی ادامه داد: اگر سوال شما این است که رقابت و موازی کاری وجود دارد، اصلا این طور نیست. ما در چارچوب نظام جمعی حرکت می کنیم و امیدواریم همه تلاش ها با موفقیت لازم همراه باشد.

قاسمی تاکید کرد: دکتر ولایتی سیاست شرق و غرب و نگاه تک بعدی ندارند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه ۸ و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از میزبانی گرم الجزایر از رئیس جمهور ایران در خلال سفر به این کشور به منظور شرکت در نشست سران اوپک گازی و دیدارهای دوجانبه، خواستار افزایش رایزنی‌ها و تقویت همکاری‌ها در راستای استقرار و تثبیت امنیت در منطقه شد.

امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین ارائه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد قدردانی نمود و رأی غیرمسوولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه مزبور را به شدت محکوم کرد.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌مابین تاکید داشت.

احمد عطاف، وزیر امور خارجه الجزایر نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد.

وی همچنین از نقش رئیس جمهور کشورمان در نشست سران اوپک گازی و رایزنی‌های سیاسی قدردانی نمود و آن را نشان از وضعیت روابط ممتاز دو جانبه دانست.

وزیر امور خارجه الجزایر ضمن تشکر از تلاش‌های دیپلماتیک کشورمان برای توقف جنگ علیه غزه، گفت: قضیه فلسطین برای الجزایر از اولویت بسیاری برخوردار است و ما به تلاش‌های خود برای پایان جنگ علیه غزه ادامه خواهیم داد.

طرفین در پایان مجدداً خواستار افزایش روابط در تمامی سطوح سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شدند و بر لزوم پیگیری اجرایی‌شدن توافق‌ها تاکید نمودند.

کد خبر 6082818 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی