Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:44:30 GMT

عملیات احداث پل گیسور به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۴۴۱۱

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناباد از اتمام عملیات احداث پل دالی سه دهانه در محور گناباد –خواف –دوغارون واقع در روستای گیسور توسط این اداره خبر داد.

یونس ارشادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقوع سیل در سال 93 و تخریب قسمت‌هایی از روستای گیسور از توابع گناباد، مسئولین وقت در اسفند ماه سال 1393 به این توافق می‌رسند که در کیلومتر 56 محور گناباد–گیسور–خواف نرسیده به روستای گیسور نسبت به تبدیل آبنمای مربوطه به پل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اداره راه و شهرسازی وقت نیز با قراردادی حدود 120 میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد بحران شهرستان کار خود را با یکی از پیمانکاران آغاز نمود بر همین اساس و در سال 1394 کار اجرایی پل مذکور آغاز شد و تا مرحله پی‌ریزی، اجرای دستکها و کوله ها ادامه یافت.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد خاطرنشان کرد: به علت عدم تخصیص اعتبار از محل اعتبارات بحران، متأسفانه عملیات اجرایی پل تا اواسط سال 1396 متوقف بود و بر همین اساس بعد از جداسازی ادارات راهداری از راه و شهرسازی عملا این پروژه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناباد واگذار شد.

ارشادی افزود: بعد از پیگیری‌های این اداره، فرمانداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان، خوشبختانه با تخصیص اعتبار مجددا عملیات اجرایی این پل از سر گرفته شد و با نظارت این اداره کار آرماتور بندی و اجرای دال پروژه با سرعت خوبی پیش رفت و در پایان سال 1396 عملا عملیات ساخت پل به اتمام رسید.

وی بیان کرد: در سال 1397 نیز کار خاک‌ریزی دو طرف پل و آسفالت آن به طول 300 متر توسط این اداره ظرف مدت 20 روز کاری و با 160 نفر روز عوامل اجرایی و ماشین آلات راهداری به اتمام رسید و در دهم خرداد ماه سال جاری پل مربوطه زیر بار ترافیک قرار گرفت.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد با بیان اینکه جهت احداث و آسفالت این پل بالغ بر دو میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه شده‌است، تصریح کرد: از آغاز سال 1397 نیز علاوه بر عملیات‌های راهداری مستمر و خط کشی راه‌های روستایی و شهری شاهد چندین عملیات روکش آسفالت گرم توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناباد در محورهای گناباد – کاخک، محور قوژد به عزیز آباد و محور گناباد به فردوس بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، روستای گیسور در فاصله 60 کیلومتری گناباد واقع شده و مسیر ترانزیت روستایی مرز دوغارون بوده و جزء مسیرهای پرتردد روستایی گناباد نیز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.


 سید محمد فرخی با بیان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود:  پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.


رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:  با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد