Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: ثنا سیه‌پوش دانش‌آموز پایه نهم متوسطه به مرحله دوم کشوری المپیاد علوم و فناوری نانو راه یافت.

وی گفت: اولین مرحله کشوری نهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با شرکت بیش از 18هزار و 900 نفر از دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم سراسر کشور، هفتم اردیبهشت ماه برگزار شد که در این مرحله ثنا سیه‌پوش دانش‌آموز پایه نهم دبیرستان فرزانگان نهاوند موفق شد به مرحله دوم این المپیاد راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خاطرنشان کرد: مرحله دوم المپیاد نانو در تاریخ 22 تیر ماه در قالب یک آزمون تستی - تشریحی به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشکر از زحمات آقای زرینی مدیر پژوهشسرای دانش‌آموزی گفت: پژوهشسرای دانش آموزی جابربن حیان شهرستان نهاوند در بین شهرستان‌ها و مناطق استان، بیشترین آمار ثبت‌نام از دانش‌آموزان علاقه‌مند به این المپیاد را داشته است.

غلامی این موفقیت ارزشمند را به این دانش آموز پرتلاش، خانواده او و جامعه دانش آموزی نهاوند تبریک گفت و ابراز داشت: بنیاد ملی نخبگان پس از هشت دوره برگزاری المپیاد نانو، امسال برای اولین بار این رویداد را مورد تایید و حمایت خود قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دانش آموزان المپیاد علوم و فناوری نانو نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور ۲۹ تیم در صربستان پیگیری می‌شود. تیم والیبال دانش آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شد اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان ساعت ۱۹ روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

کد خبر 6089970 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل