Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@21:44:41 GMT

درگیری لفظی امانی و محسن هاشمی در صحن شورای شهر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۴۶۰۶

صراط:

در جریان بررسی طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه کاهش تخلفات ساختمانی و افزایش اعتبارات مقررات ساخت و ساز، درگیری لفظی بین شهربانو امانی و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران صورت گرفت.

شهربانو امانی با انتقاد از عملکرد ضعیف هیئت رئیسه شورای شهر تهران در خصوص جلسه امروز اظهار کرد: متاسفانه هیئت رئیسه برخلاف آیین‌نامه و مقررات شورای شهر تهران مواد و تبصره طرح اشاره شده را در دستور خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق آیین‌نامه شورا باید ماده به ماده یک طرح مورد بررسی و در نهایت اعضای شورای شهر تهران نظر خود را در مورد آن اعلام کنند ولی متاسفانه در جلسه امروز این آیین‌نامه رعایت نشده است.

امانی این اقدام هیئت رئیسه شورای شهر تهران را خلاف مقررات آیین‌نامه داخلی شورا دانست و گفت: در صورتی که این روند ادامه پیدا کند بنده جلسه را ترک خواهم کرد.

به گزارش تسنیم، در ادامه جلسه بهاره آروین عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خطاب به امانی بیان کرد: ما هیچ کار خلاف مقررات ایین‌نامه شوراها انجام نداده‌ایم.

امانی نیز در پاسخ به آروین گفت: متاسفانه بارها و بارها هیئت رئیسه از آیین‌نامه داخلی شورا عدول کرده است و هم اکنون این موضوع تبدیل به یک رویه شده است.

محسن هاشمی رفسنجانی نیز ضمن رد تمام صحبت‌های امانی بیان کرد: ما هیچ عدولی را در این بخش نداشته‌ایم و طبق مقررات عمل می‌کنیم.

وی خطاب به امانی گفت: امیدواریم تذکرات شما بر اساس آیین‌نامه داخلی شورای شهر تهران باشد.

وی خطاب به امانی و به شوخی گفت: شما چنانچه بخواهید شورا را ترک کنیم ما درها را به روی شما خواهیم بست.

محسن هاشمی در پایان خطاب به امانی گفت: بهتر است در این موارد در جلسات کارگزاران بیان شود چرا که ما با یکدیگر هم‌حزبی هستیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهربانو امانی محسن هاشمی شورای شهر کارگزاران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت:طبق تقویم کشوری،مسابقات زیادی از rc گرفته تا آفرود برنامه‌ریزی شده. توسعه ارتباطات بین‌الملل یکی از نکات مهم است، در سال جاری توجه ویژه‌ای می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مازیار ناظمی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان اصفهان امروز -یکشنبه شانزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰۰ روز بود که هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با سرپرست اداره می‌شد. بودجه‌ای فدراسیون در نظر گرفته پس از این مدت سرپرستی به هیئت استان تقدیم می‌شود. اکنون این نوید این را می‌دهم که فدراسیون آمادگی دارد تا میزبانی از رویداد، مسابقات و دوره‌های آموزشی که اصفهان توانایی برگزاری‌شان را داشته باشد را به این شهر بسپارد. هر فردی در مجمع شرکت و رأی داده است، وظیفه خود را انجام داده و نباید طلبی از رئیس هیئت داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم سرمایه‌گذاری خوبی در این هیئت پس مدت‌ها انجام شود تا مسیر رشد و عقب ماندن موتورسواری و اتومبیلرانی در استان اصفهان جبران شود. وضعیت اتومبیلرانی و موتور سواری اصفهان به واسطه اداره با سرپرستی و حواشی که وجود داشت نسبت به بقیه استان‌ها عقب مانده است.

ناظمی بیان کرد: توسعه ارتباطات بین‌الملل یکی از نکات مهم است، در سال جاری باید مورد توجه قرارگیرد. تقویم کشوری بسته شده است و مسابقات زیادی از rc گرفته تا آفرود برنامه‌ریزی شده. در ایران ۵۱ میلیون نفر گواهی‌نامه دارند که این خود یک ظرفیت برای توسعه این ورزش است. برای جاده‌های مواصلاتی پرخطر و غیرایمن می‌توان برنامه‌هایی در جهت آگاهی و آموزش مردم برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

سپس انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و زهرا پیکان پور با ۱۴ رأی به عنوان نایب رئیس، محمد رضوانی با ۱۰ رأی به عنوان خزانه دار، محمدرضا شهابی با ۱۵ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شده و علی اکبر عبدالهی با کسب هشت رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه و ناصر حسینی با کسب هشت رأی به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر 750869

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود