Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:35:32 GMT

جانبازان به پادگان دژبان ارتش رفتند + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۴۶۶۰

جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در پادگان فرماندهی دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ۲۰  نفر از جانبازان قطع نخاع دوران دفاع مقدس با حضور در دژبان ارتش با فرماندهان، پرسنل کادر و کارکنان وظیفه حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این برنامه جانبازان بر سر مزار مطهر شهید گمنام در پادگان امام خمینی (ره) حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه شاخه گلهایی را به مزار شهید اهداء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برنامه، یگان‌های مختلف دژبان ارتش از جلوی جایگاه که جانبازان در آنجا مستقر بودند رژه رفتند.

سپس جانبازان با حضور در حسینیه پادگان در جمع کارکنان دژبان از برنامه‌های فرهنگی دیگر بهره مند شدند.

امیر سرتیپ دوم حسینی فرمانده دژبان ارتش ضمن خیر مقدم به جانبازان گفت: در سالهای خدمتم در دژبان ارتش احساس می‌کنم دو مدال افتخار الهی به من داده شد، یکی به خاطر تدفین شهید گمنام در این پادگان و پر کردن عطر شهید در این فضا و دیگری حضور شما شهیدان زنده در جمع کارکنان دژبان که باعث مباهات و افتخار ما محسوب می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در راستای اجرای اوامر فرماندهی کل ارتش سرلشکر عبدالرحیم موسوی و رییس ستاد، ارتش امیر دریادار سیاری است که باید بصیرت در کارکنان از این درجه بالا، بالاتر برود.

در ادامه مراسم رییس عقیدتی سیاسی دژبان به جانبازان خیر مقدم گفت و اضافه کرد:شما سر افرازن هنوز هم در خط مقدم دفاع فرهنگی هستید و ما هم به شما افتخار میکنیم.

سپس جانباز زمانی قهرمان ملی تیراندازی، به نمایندگی از جانبازان از توجه ارتش به ویژه فرماندهی کل در بازدید از آسایشگاه جانبازان و همچنین توجه دیگر فرماندهان تشکر کرد و افزود: من به نوبه خودم شهید صیاد شیرازی را به خاطر بی‌تکلفی و مهربانی اش برای خویش الگو قرار دادم و همواره از او یاد می کنم.

در پایان مراسم امیر سرتیپ حسینی از طرف فرماندهی کل ارتش لباس فصل تابستان ارتش را که در بازدید از آسایشگاه جانباز طالقانی از وی در خواست کرده بود به جانباز فوق تقدیم کرد.

این مراسم به همت فرماندهی دژبان ارتش و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش برگزار شد.

منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد