Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تلاش جهت برطرف شدن محرومیت سوریه از برگزاری دیدارهای بین المللی در ورزشگاههای این کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی کوره روز سه شنبه نوشت: ' فادی الدباس' رئیس فدراسیون فوتبال سوریه در حاشیه برگزاری کنگره فیفا در مسکو با ' شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه ' رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار رئیس فدراسیون سوریه آخرین وضعیت و فعالیت های فوتبال این کشور را برای رئیس کنفداسیون فوتبال آسیا تشریح کرد و از پیشرفت های تیم فوتبال سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی سخن گفت.
الدباس همچنین با اشاره به حضور تماشاگران پرشمار در دیدارهای لیگ فوتبال سوریه و جام حذفی این کشور، خواستار تلاش کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو محرومیت این کشور از برگزاری دیدارهای بین المللی شد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز موفقیت سوریه در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال این کشور را به رئیس و اعضای منتخب این فدراسیون تبریک گفت و برای آنها در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
شیخ سلمان در این دیدار همچنین قول داد که تلاش خود را برای برطرف شدن محرومیت سوریه از میزبانی دیدارهای بین المللی فوتبال به کار خواهد گرفت.
وی همچنین گفت: کمیته ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی برای بررسی آخرین وضعیت ورزشگاهها و امکانات مورد نیاز به سوریه سفر خواهد کرد.
همچنین خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در خبری به نقل از رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) گزارش داد: فیفا درخواست فدراسیون سوریه مبنی بر برطرف شدن محرومیت از میزبانی دیدارهای بین المللی در خاک خود را بررسی می کند.
' جیانی اینفانتینو ' افزود: آرزوی من تماشای دیدارهای بین المللی تیم های ملی سوریه در خاک این کشور است.
همچنین به گزارش خبرگزاری اسپونتیک روسیه، ' اینفانتینو ' در جریان برگزاری کمیته اجرایی فیفا در مسکو در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان برطرف شدن محرومیت ورزشگاههای سوریه از میزبانی دیدارهای بین المللی گفت: بسیار امیدوارم.
وی افزود: سوری ها چنین درخواستی را دارند و ما این درخواست را بررسی می کنیم. همین کار را در مورد عراق انجام دادیم و دیدن بازی تیم های سوریه در ورزشگاه های این کشور آرزوی من است.
خاطرنشان می شود، فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) از سال 2011 به دلیل حملات تروریست ها و شکل گیری درگیری های خونین در سوریه، تیم های فوتبال این کشور را از میزبانی دیدارهای بین المللی از جمله مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در ورزشگاههای سوریه محروم کرد.
ورزشی**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال خارجي سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!