Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:16:36 GMT

با این نقاب هم غواصی کنید هم موتورسواری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۴۸۴۶

با این نقاب هم غواصی کنید هم موتورسواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، یک طراح چینی یک نقاب محافظ خلاقانه طراحی کرده که دی ماسک نام دارد و کاربرد طیف گسترده ای از فناوری های جدید در آن هم استفاده از ابزار یادشده را در زیر آب های دریا و اقیانوس ممکن می کند و هم باعث می شود بتوان از دی ماسک به عنوان کلاه محافظ استفاده کرد.

دی ماسک علاوه بر چشم و بینی کل صورت انسان را می پوشاند و لذا از وارد آمدن هرگونه آسیب به چهره فرد در صورت برخورد با اشیا یا ورود آب جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین شیوه طراحی باعث می شود در صورت استفاده از دی ماسک فرد بتواند کل محیط اطراف را ببیند و از دید ۱۸۰ درجه برخوردار باشد.

افزایش نقاط تماس این ماسک با صورت باعث می شود فرد در زمان استفاده از آن راحت تر باشد و کمتر اذیت شود. در صورت استفاده از دی ماسک در زیر آب، تنفس با آن از طریق یک پرت جانبی که اکسیژن را به زیر نقاب یادشده منتقل می کند، ممکن خواهد بود و لذا افراد نیازی به استفاده از لوله دهانی برای نفس کشیدن ندارند.

لنز شیشه ای بزرگ این نقاب قابلیت نصب یک نمایشگر را برای دریافت اطلاعات جانبی از محیط اطراف دارد. از این طریق می توان به اطلاعاتی مانند عمق، موقعیت جغرافیایی، سطح اکسیژن باقی مانده، دمای آب و غیره دسترسی یافت.

یک نوار استخوانی برای انتقال موسیقی و گوش کردن به اصوات مختلف و برقراری ارتباط دو طرفه با دیگران از جمله دیگر مزایای این محصول است. همچنین سیستم روشنایی ال ای دی نیز در این نقاب وجود دارد که مشاهده محیط اطراف را در تاریکی ممکن می کند. یک دوربین دیجیتال هم برای عکاسی و فیلمبرداری بر روی دی ماسک نصب شده است.

برنامه تلفن همراه خاصی نیز برای دی ماسک در نظر گرفته شده که برای به اشتراک گذاری عکس و ویدئو و تهیه فهرست پخش موسیقی و غیره کاربرد دارد. هنوز قیمت یا زمان عرضه این محصول مشخص نیست.

کد خبر 4319034

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم غواصی ماسک هوشمند هوشمندسازی نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات فناوری نانو سلول بنیادی ایالات متحده آمریکا گوگل ناسا موبایل پهپاد فیس بوک بد افزار محمد جواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا

شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یاهوفایننس، شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است.

در یادداشتی که اولین بار توسط وب سایت خبری الکترک Electrek منتشر شد، ایلان ماسک، مالک میلیاردر این سازنده خودروهای برقی به کارکنان خود گفت که از چیزی بیشتر از این متنفر نیست، "اما باید انجام شود".

بزرگترین خودروساز جهان از نظر ارزش بازار یعنی تسلا بر اساس آخرین گزارش سالانه خود، تا دسامبر سال گذشته میلادی 140473 نیرو در سراسر جهان داشته است.

تسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کندغرامت 3 میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست

تسلا به درخواست بی‌بی‌سی برای اظهار نظر درباره این تعدیل نیرو پاسخ نداده است.

در ایمیل ماسک آمده است: ما بررسی کاملی از سازمان انجام داده‌ایم و تصمیم دشواری برای کاهش بیش از 10 درصدی نیروهای خود در سطح جهانی گرفته‌ایم.

وی گفت: از هیچ چیزی بیشتر از این متنفر نیستم، اما باید انجام شود.

ماسک در ادامه تأکید کرد که این تعدیل نیرو باعث خواهد شد که این شرکت با کاهش بار اضافی خود، به صورت خلاقانه و با سرعت بیشتری وارد "چرخه بعدی رشد" شود.

یکی از کارمندان تسلا که به او گفته شده بود اخراج خواهد شد، به بی‌بی‌سی گفت که دسترسی وی را به حساب ایمیل خود قطع کردند، همانطور که دسترسی همه کارکنان اخراج شده دیگر را قطع کردند.

اندرو باگلینو، یکی از اعضای تیم اجرایی تسلا، روز دوشنبه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که "تصمیم دشوار" را برای ترک این شرکت پس از 18 سال گرفته است.

بر اساس مطلبی که در پایگاه اینترنتی تسلا منتشر شده است، باگلینو از سال 2019 به عنوان معاون ارشد تیم مهندسی نیرو و انرژی تسلا خدمت کرده است.

روهان پاتل، یکی دیگر از مدیران اجرایی این شرکت که مسئولیت سیاست عمومی و توسعه تجارت را بر عهده دارد، نیز قرار است این پست را ترک کند.

وی شخصاً از ماسک به خاطر دادن فرصت به او و "توانمندسازی" او برای رهبری ابتکارات بزرگ در این شرکت تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • ثبت تصویر موتورسواری حرفه‌ای یک سگ در خیابان‌های ایران (فیلم)
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • جنجال ایکس در هند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا