Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:45:42 GMT

ارتباط تلفنی مشترکان ۴ مرکز مخابراتی مختل می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۴۹۰۸

ارتباط تلفنی مشترکان ۴ مرکز مخابراتی مختل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید کیا دربند سری، پاسداران و شهید تندگویان از امروز ۲۲ خردادماه و در مرکز مخابرات نصیرآباد از فردا ۲۳ خردادماه انجام می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید کیادربند سری با پیش شماره ۲۶۵۲ در محدوده شهر دربندسر به مدت ۴۸ ساعت، در مرکز مخابرات پاسدران با پیش شماره های ۲۲۵۴ الی ۲۲۵۹، ۲۲۷۶ الی ۲۲۷۹ و ۲۶۶۵ در محدوده مرکز و در مرکز مخابرات شهید تندگویان با پیش شماره های ۲۲۳۰ الی ۲۲۳۳، ۲۲۵۰ الی ۲۲۵۳، ۲۶۳۰ الی ۲۶۳۲ و ۲۶۱۴ در محدوده خیابان استاد حسن بنا به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات نصیرآباد از فردا ۲۳ خردادماه آغاز می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در این مرکز با پیش شماره های ۵۶۶۵ و ۵۶۸۷ در محدوده خیابان های بلوار امام رضا، رضوان سوم، رضوان یکم، لاله ۱۳، ۱۶ متری مدنی و مهراب یکم تا پنجم به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه می شود.

کد خبر 4319278 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن ثابت تماس تلفنی مخابرات تهران نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات فناوری نانو سلول بنیادی ایالات متحده آمریکا گوگل ناسا موبایل پهپاد فیس بوک بد افزار محمد جواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین رویداد با اجرای طرح امنیت محله محور شهر سمنان ۲۵ نفر شامل ۱۶ معتاد، پنج سارق و چهار نفر سایر جرایم دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه طرح امنیت محله محور شهر سمنان به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد، افزود: طی این مدت مقادیری مواد مخدر کشف و ۱۱ خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی دو عملیات جداگانه به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در محور مشهد_تهران حوزه استحفاظی شاهرود کشف و ضبط شد، ابراز داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق سیم و کابل برق هنگام فروش سیم سرقتی در آرادان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به انجام سه فقره سرقت اعتراف و در مخفیگاه او نیز ۳۳۰ متر سیم و کابل کشف و ضبط شد.

وی ضمن بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری و یک قطعه سر گوزن تاکسیدرمی در حوزه مهدی‌شهر کشف شد، افزود: متهم دستگیر و تحت پیگرد قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی در حوزه شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کرد: متهم به انجام ۲۷ فقره سرقت اعتراف و از مخفیگاه سارق ۲۰ متر سیم و کابل کشف شد.

کد خبر 6095001

دیگر خبرها

  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز