Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر شیراز درباره لایحه FATF بیانیه‌ای صادر کرده که در بخشی از آن آمده است: «ما جوانان انقلابی هرگز اجازه نمی‌دهیم منافع ملی کشور قربانی منافع حزبی عده‌ای از سیاسیون شود». ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر شیراز درباره لایحه FATF بیانیه‌ای صادر کرده و از نمایندگان تقاضا کرده به امور مهم‌تر و مطالبات جدی مردم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است: «داستان از این قرار است که در سالیان اخیر بنا به وعده‌های پوشالی عده‌ای خیانت‌گر با طنابی پوسیده وارد چاهی شده‌ایم تا بهر سیراب کردن درختان گلابی‌مان جرعه‌ای آب بیابیم، اما اکنون که به عمق آن چاه رسیده و از خشکی آن مطلع گشته‌ایم و طناب نیز توسط بد عهدان پاره شده است، غافل از تکیه بر توان خویش دل به امید طناب پوسیده دیگری از جانب همان بد عهدان مشروط شده در امتحان بسته‌ایم.

به این صورت که صنعت هسته‌ای‌مان را که ثمره خون امثال شهید احمدی روشن‌ها و تلاش بی‌وقفه و خالصانه جوانانمان بوده است را با وعده‌های تو خالی دشمنان قسم خورده‌مان معامله نموده و حال که هیچ سودی از آن نبرده‌ایم به دنبال قبول و تصویب لایحه‌ای بس خطرناک‌تر که با امنیت جانی و مالی ما در تضاد است، تحت عنوان FATF هستیم. 

به این امید که شاید در این امر فرجی باشد، این در شرایطی است که عقل سلیم چنین حکم می‌کند که آزموده را آزمودن خطاست و اگر سیاسیون در این قمار اقتصادی به دنبال احیای آبروی بر باد رفته خویش هستند. مردم روشنفکر و آزاداندیش ایران اسلامی، اجازه نخواهند داد این مسیر اعتمادی که نتیجه‌ای جز درس عبرت شدن برای تاریخ ندارد به پایان برسد زیرا یگانه مسیر پیشرفت و عدالت، تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان خلاق و متعهد کشور عزیزمان می‌دانند. 

ای کاش مجلس شورای اسلامی و دولت به جای پرداختن به مسائل بیهوده و بی‌نتیجه‌ای مانند برجام و FATF و فرستادن نمایندگان به تماشای مسابقات جام جهانی روسیه به مواردی حیاتی‌تر که مطالبه عمومی نیز است و در اینجا به آنها اشاره می‌گردد، می‌پرداخت:

1. الزام دستگاه‌های اجرایی جهت انجام مفاد طرح اقتصاد مقاومتی

2. پیگیری طرح تحقیق و تفحص اموال نامشروع مسئولین

3. تصویب قوانینی جهت تسهیل در امر صادرات

4. پیگیری معضل حضور اشخاص دو تابعیتی در مدیریت‌های کلان کشور

5. تصویب قوانینی جهت از بین بردن خلاءهای قانونی منجر به مواردی مانند حقوق‌های نجومی

6. پیگیری مشکلات جوانان به خصوص در امور اقتصادی مانند اشتغال و به تبع آن ازدواج

7. پیگیری مشکلات مردمی همچون اعتصاب کامیون‌داران، زلزله‌زدگان کرمان و کرمانشاه ، مطالبات مال باختگان موسسات مالی غیر مجاز، مشکلات بازنشستگان فرهنگی، مشکلات زیست محیطی کشور به ویژه در استان‌های خوزستان، اصفهان و سیستان و بلوچستان، مطالبات مردم کازرون و غیره. 

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر شیراز، هم‌صدا با دیگر مردم جامعه بزرگ ایران اسلامی همواره آرمان‌های بلند انقلاب که از جمله  آنان عدالت است، از تمامی مسئولان کشور مطالبه می‌نماید و هرگونه تحمیل قراردادهای استعماری را به مردم و نظام محکوم می‌کند.

ضمنا لازم است به تمامی مسئولان کشور متذکر شویم که ما جوانان انقلابی هرگز اجازه نمی‌دهیم منافع ملی کشور ، قربانی منافع حزبی عده‌ای از سیاسیون شود، زیرا در این صورت واکنش انقلابی و دینی متناسب را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/  ز

R41382/P41362/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۳ که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خبر و رسانه و اهالی قلم گفت: در شرایطی که دشمن هر روز علیه کشور، نظام و ارزش‌های ما قلم می‌زند و توطئه می‌کند، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید در خط مقدم این نبرد پاسخگوی توطئه‌ها باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، با بیان اینکه خبرنگاری یعنی ذوق، سلیقه، علاقه، تیزبینی، حق گویی، حق جویی و تبیین حقایق و واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نرم و جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این وظیفه تک تک ما و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و مسؤولان در استان البرز اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنیم مردم به هر میزان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت سیاسی و اجتماعی داشته باشند؛ به همان میزان دشمن ناامید و بر پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور افزوده می‌شود.

ولی پوری با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمن در خصوص خدمات نظام در سطح کشور و استان البرز و با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در مقابله با این سیاه نمایی‌ها قلم بزنند و تشریح و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: چهار مؤلفه مطروحه از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات را به عنوان نصب العین خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و تصمیم گیری در خصوص زیرساخت‌ها و مشکلات تصریح کرد: انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور، نماد مردم سالاری دینی و اقتدار و عزت مردم است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در این راستا اصحاب رسانه نقش بسزایی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.

کد خبر 6100333

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان
  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای اولین بار در استان اصفهان
  • نمایندگان استان فارس طرح‌های استانی را جدی‌تر پیگیری کنند
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد