Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی پرتغال معتقد است که تیم‌های ملی ایران و مراکش جزو تیم‌های صعودکننده از گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گو با نشریه اکسپرس انگلیس، ابراز امیدواری کرد که مصدومیت محمد صلاح در مصاف با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مانع از حضور او در جام جهانی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح ماه گذشته در جدال تیم‌های لیورپول و رئال مادرید از ناحیه کتف مصدوم و در بازی که در نهایت با پیروزی یاران رونالدو خاتمه یافت، مجبور به ترک زودهنگام میدان شد. گفته می‌شود که او به سبب این مصدومیت حتی ممکن است اولین بازی تیمش در جام جهانی 2018 را هم از دست بدهد، اتفاقی که رونالدو امیدوار است رخ ندهد.

رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا صلاح می‌تواند امسال رقیب او برای کسب توپ طلا باشد، گفت: محمد صلاح یکی از پدیده‌های فصل گذشته بود و من امیدوارم که مصدومیتش در کیف، مانع از حضور او در جام جهانی نشود. بسیاری از مردم درباره رقابت کریستیانو رونالدو و مسی صحبت می‌کنند، اما بازیکنان دیگری هم هستند که شانس ورود به این رقابت را دارند. صلاح هم یکی از آنهاست.

بیش از یک دهه است که هیچ بازیکنی جز رونالدو و مسی نتوانسته است توپ طلا را ببرد و این دو، هر کدام پنج بار این جایزه را میان خودشان تقسیم کرده‌اند، اما امسال صلاح به خاطر 45 گلی که در تمام رقابت‌ها برای لیورپول زد، شانس زیادی برای ورود به کورس کسب توپ طلا دارد به خصوص اگر در روسیه بتواند عملکرد خوبی ارائه کند و به موقع از بند مصدومیت شانه‌اش رهایی یابد.

رونالدو در ادامه به اولین بازی تیم ملی کشورش درجام جهانی مقابل پرتغال اشاره کرد و آن را سخت‌ترین شروع ممکن برای قهرمان یوو 2016 در این رقابت‌ها دانست.

ستاره رئال مادرید تأکید کرد: اینکه اولین‌ بازی ما مقابل اسپانیاست، برای هر دو تیم سخت است. این شروع ایده‌آلی نیست، اما این قرعه‌ای است که برای ما درآمده و چاره‌ای جز پذیرش آن نداریم. یک شکست در روز اول جام جهانی وضعیت شما را برای ادامه تورنمنت بد و سخت می‌کند، پس داشتن شروع خوب خیلی مهم است، اما من باور دارم که هم اسپانیا و هم پرتغال به مرحله حذفی صعود می‌کنند. قهرمانی در جام جهانی برای پرتغال یک رؤیاست، اما برای محقق کردن آن ما باید به همان شیوه‌ای بازی کنیم که یورو 2016 را بردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رونالدو محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)