Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@15:07:26 GMT

استفاده تبلیغی مسلمانان بلژیک از فرصت رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۵۳۰۷

استفاده تبلیغی مسلمانان بلژیک از فرصت رمضان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری یورونیوز؛ مؤسسه «الجسر»(پل) بلژیک با همکاری شهرداری شهر «وروژم» این کشور و با هدف جذب غیرمسلمانان و آشنایی آنها با آداب افطار در ماه رمضان و رسوم، سنت و اخلاق مسلمانان در این ماه اقدام به برپایی ضیافت افطار کرد.

برگزارکنندگان این ضیافت، محو تصویر کلیشه‎ای از اسلام و مسلمانان در این کشورو تقویت روحیه هم‌زیستی میان گروه‎های مختلف جامعه بلژیک از طریق فهم یکدیگر و دوری از پیش‌داوری در مورد دیگر فرهنگ‎ها، رسوم و ادیان را از دیگر اهداف برپایی این ضیافت برشمردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 افراد حاضر در این ضیافت بر ضرورت نقل مفاهیم صحیح در ارتباط با اقلیت مسلمان مقیم غرب و به ویژه بلژیک تاکید کردند. هدف از این ابتکار، ایجاد روحیه هم‌زیستی مسالمت‌آمیز میان قشرهای مختلف جامعه بلژیک و دوری از پیش‌داوری‌ها درباره فرهنگ، آداب و سنت، دین دیگران اعلام شد.

 گفتنی است، براساس تحقیق و مطالعات مذهب در سال ۲۰۱۲ میلادی، دین اسلام با ۵ ٪ دومین دین بزرگ بلژیک به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل ماه رمضان مسلمانان بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با تایید دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، مسابقات یورو که قرار است در آلمان برگزار شود را از دست داد.

کورتوا کل فصل جاری را از دست داده و پس از مصدومیت جدید در ماه مارس گذشته، مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر روی زانوی مصدومش شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، گفت که امیدوار است در دیدار هفته آینده مقابل کادیز به کورتوا تکیه کند و او را برای بازی بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشاند.

با وجود بازگشت دوباره تیبو کورتوا، تدسکو تایید کرد که او را در لیست بلژیک برای یورو انتخاب نخواهد کرد. سرمربی تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه به رسانه‌های آلمانی گفت: "من همه چیز را در مورد این موضوع گفته‌ام. من به موقعیت‌های احتمالی نگاه نمی‌کنم، بلکه روی بازیکنانی تمرکز می‌کنم که در آماده‌ترین وضعیت ممکن و در شرایط خوبی هستند."

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم