Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری امروز سه شنبه در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان کرمانشاه، مراسم پیاده روی اربعین حسینی را یک حرکت کاملا خودجوش و ناشی از عشق و علاقه وافر مردم به امام حسین (ع) دانست و گفت: این وجهه مردمی باید حفظ شود.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: مدیریت ارشد استان کرمانشاه به دنبال فراهم کردن زیر ساخت‌های رفاهی، بهداشتی و خدماتی لازم برای عبور مناسب زوار و برگزاری هر چه باشکوه‌تر این آئین بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب و شایسته به زوار اباعبدالله الحسین (ع) یک وظیفه شرعی و دینی است، گفت: این وظیفه بر عهده همه ما است و باید به بهترین شکل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بخشی از زیرساخت های مورد نیاز برای ایام اربعین فراهم شده است، افزود: باید کمبودهای موجود را در سال جاری مرتفع کنیم. 

سالاری تاکید کرد: این تجربیات سال های گذشته می تواند کمک بسیاری به ارائه خدمات بهتر و با کیفیت مناسب تر در سال جاری به زوار انجام دهد.

وی دستگاه ها باید با بررسی کارشناسی و مرور دوباره کارهای گذشته، به رفع نقایص موجود بپردازند، گفت: دستگاه های خدمات رسان باید در سه ماه آینده تمامی زیر ساخت ها و امکانات لازم در حوزه های حمل و نقل جاده ای، پارکینگ ها، خدمات بهداشتی و رفاهی و مخابراتی را در مسیر عبور زوار و به ویژه در قصرشیرین ایجاد کنند.

سالاری یادآور شد: همچنین یک ماه انتهایی باقی مانده تا اربعین را به ارتقای کیفیت خدمات و رفع نقایص احتمالی اختصاص دهند. 

وی بیان کرد: در مناطق زلزله زده با حجم بسیار عظیمی از نخاله های ساختمانی حاصل از ویرانی ها روبرو هستیم که یک تهدید زیست محیطی محسوب می شود.

سالاری افزود: مدیریت ارشد استان در راستای تبدیل تهدیدات به فرصت ها، امکانی را برای تبدیل این نخاله ها به مصالح دانه بندی شده برای کف پوش معابر روستایی مناطق زلرله زده و پارکینگ های ایام اربعین فراهم کرده است. 

وی گفت: به تازگی یک واحد بازیافت نخاله در کرمانشاه راه اندازی شده که با هماهنگی های صورت گرفته دستگاه های آن ها به سرپل ذهاب منتقل می شود تا از این ظرفیت استفاده کنیم.

کد خبر 4319348

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی استانداری کرمانشاه زلزله کرمانشاه ۹۶ راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز مشهد گرگان شهرکرد یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود

ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره برنامه‌های پلیس در سال جاری، گفت: با اجرای این برنامه‌ها قطعا ارتقاء امنیت در کرمانشاه بهتر و محسوس‌تر از سال گذشته خواهد شد و شهروندان آن را به خوبی لمس می کنند.

سردار مهدی حاجیان در دیدار با رئیس کل و جمعی از  مسئولان دستگاه قضائی استان اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته توانستیم با یکسری اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقاء بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی از جمله سرقت باشیم.

وی ادامه داد: تداوم برنامه‌های امنیت محور سال گذشته در کنار اجرای یکسری برنامه‌های از پیش تدوین شده توسط پلیس قطعا حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقاء امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود .

حاجیان هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله محور، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه خیز و ... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد که امسال حتما اجرایی خواهند شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایان‌ ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌ها به منظور ارسال سریعتر پروندها و رسیدگی فوری به آن‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آنها به حوزه استحفاظیشان را بالاتر ببریم.

وی همچنین با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال های پیشین، خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقاء امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد .

حاجیان در پایان و با بیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این دو نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت