Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس رژیم صهیونیستی برای سومین بار در چارچوب تحقیق درباره فساد نخست‌وزیر این رژیم در محل زندگی‌اش از او بازجویی کرد.

ایران آنلاین /پلیس رژیم صهیونیستی در چارچوب پرونده فساد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، از او بازجویی کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی  در چارچوب پرونده فساد مالی که پای شرکت مخابراتی این رژیم در آن درگیر است در محل زندگی بنیامین نتانیاهو حاضر شد و از وی بازجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دو نفر از افراد نزدیک به نتانیاهو، در خصوص پرونده فساد مالی که شرکت مخابراتی رژیم صهیونیستی موسوم به شرکت  «بزک» در آن درگیر است، بازداشت شده‌اند. این افراد متهم‌اند صد‌ها میلیون دلار پول به سایت خبری این شرکت داده‌اند تا تصویری مثبت از نتانیاهو ارائه کند.

این سومین بار است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی تحت بازجویی قرار می‌گیرد. پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده است.

شایان ذکر است، نتانیاهو در دو پرونده دیگر هم متهم است.  / باشگاه خبرنگاران

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، قائم مقام رهبر حماس در کرانه باختری و مسئول پرونده اسرا و شهدای این جنبش در مصاحبه با شبکه خبری المیادین با اشاره به ادامه جنگ طلبی شورای جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جنگ خود در غزه مصمم است و جدیتی برای آزادی اسرا ندارد.   به گزارش شبکه خبری المیادین، زاهر جبارین در کرانه باختری و مسئول پرونده اسرا و شهدای این جنبش در سخنانی اعلام کرد: ما خواستار آزادی ۵۰ اسیر فلسطینی در مقابل هر نظامی زن اسرائیلی شدیم.   جبارین خاطرنشان کرد که نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد و رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌کشاند.   مقام ارشد حماس تصریح کرد که خانواده‌های اسرای اسرائیلی باید بدانند که نتانیاهو جدیتی برای آزادی فرزندانشان ندارد و اگر داشت، این کار را می‌کرد.   قائم مقام حماس به المیادین گفت: اخبار افشا شده از کابینه در رسانه‌های صهیونیستی متقن‌ترین دلیل بر این مدعا این است که نتانیاهو هیچ اختیاراتی به هیئت مذاکره کننده صهیونیستی در مذاکرات با میانجیگران نداده است.   جبارین با اشاره به ثابت قدم بودن و مقاومت ساکنان فلسطینی در کرانه باختری در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در غزه تأکید کرد که حماس در آزادی اسرا و مذاکرات تسلیم نخواهد شد و اسرای صهیونیستی را بدون بهای آن هرگز تحویل نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد