Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:34:42 GMT

اولین جشنواره ۳ ‎ماهه صنایع دستی در شوشتر راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۵۸۹۶

اولین جشنواره ۳ ‎ماهه صنایع دستی در شوشتر راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر پیش از ظهر امروز سه‎شنبه در این خصوص گفت: به مناسبت روز جهانی و هفته صنایع دستی، دو برنامه فرهنگی در خانه تاریخی مستوفی و هتل سرابی برگزار شد.

علی‎محمد چهارمحالی با اشاره به برنامه‌ نخست که در مجاورت خانه مستوفی برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت این روز، جشنواره‎ای در حمایت از کالای ایرانی و صنایع دستی در مجاورت این خانه تاریخی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، فرماندار، شهردار و تنی چند از مسئولان شوشتر در محل فروشگاه سلمان در شهر شوشتر جنب رستوران موزه مستوفی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر در ادامه مدت برگزاری این جشنواره را که شامل نمایش و فروش آثار صنایع دستی ایرانی است، سه ماه عنوان کرد و افزود: ابتکار این جشنواره از سوی سینا سلمان، مالک بازارچه صنایع دستی  «سلمان» در مجاورت خانه مستوفی بوده و تخفیف ویژه‎ای در حدود ۳۰ درصد نیز به محصولات صنایع دستی طی مدت سه ماه برگزاری این جشنواره اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از افتتاح جشنواره؛ برنامه تجلیل از پیشکسوتان و صنعتگران صنایع دستی شوشتر با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان در محل هتل سنتی سرابی شهرستان برگزار شد.

کد خبر 4319326

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوشتر صنایع دستی میراث فرهنگی خوزستان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز مشهد گرگان شهرکرد یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه

کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال 1403 ایجاد شد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی