Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه دبیرخانه شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران در استان یزد تشکیل شد افزود: سازمان‌های مردم نهاد استان یزد در زمان مقابله با بحران امکانات مناسبی ندارند. ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، فخرالسادات خامسی هامانه صبح امروز در کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی استان یزد که در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه با توجه به تأکید سازمان اجتماعی کشور در مورد اینکه جلسات بین کارگروه‌های مختلف به صورت مشترک برگزار و نتایج و خروجی‌های مثبت‌تر و بهتری داشته باشد اظهار داشت: به همین دلیل این جلسه به صورت مشترک بین کارگروه تشکل‌های مردم نهاد و کمیسیون ارتقاء امنیت استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به مصوباتی که در اولین کارگروه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در استان در سال گذشته به ثبت رسیده است گفت: نخستین مصوبه این بود که دفتر امور اجتماعی استانداری شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران راه اندازی و به ثبت برساند و همچنین قرار بر این شد تا دفتر امور اجتماعی با همکاری سازمان مدیریت بحران استانداری، دبیرخانه شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران استان را به تأسیس برساند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سال گذشته تا کنون در کارگروه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد اضافه کرد: دبیرخانه کارگروه تخصصی در دفتر امور اجتماعی استانداری یزد تشکیل شده است و در مورد توانمندی سازمان‌های مردم نهاد استان در مقابله با بحران، برآوردی از امکاناتی شده است که این سمن‌ها می‌توانند در زمان مقابله با بحران در استان داشته باشند.

خامسی هامانه افزود: طبق برآوردی که صورت گرفته، سمن‌ها در برخی از موارد می‌توانند در زمان بحران فعالیت داشته باشند که نیاز است نسبت به تجهیز امکانات این سمن‌ها در سطح استان برنامه ریزی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد گفت: مشخصات 16 تشکل که در کارگروه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد استان داوطلب عضویت شدند به وزارت کشور ارسال شده که منتظر تائید نهایی هستیم و پس از تأییدیه نهایی آنها می‌توانند نسبت به آغاز فعالیت‌های خود و عضوگیری اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/م

R41376/P1486/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران

 محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: استان برای هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش ۱۰۰درصد قرار دارد و هریک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: از روزهای گذشته با هماهنگی انجام شده تمام تدابیر برای مقابله با مشکلات احتمالی اندیشیده شد بطوریکه علاوه بر آماده باش تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی و مدارس سدهای جنوب استان به اندازه کافی تخلیه شده است تا ظرفیت پذیرش بارندگی جدید را طی این مدت داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حجم بارندگی های ۱۲۰ میلی متری بویژه در سواحل استان و متفاوت بودن آن و عدم امکان جابجایی افراد از روز سه شنبه تا چهارشنبه به فرمانداران و کادر بهداشت و درمان تاکید شده اقدامات لازم را برای بیماران بدحال و زنان که نزدیک زایمان آن است انجام دهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

وی آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و گفت: مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • اعلام آموزش غیرحضوری مدارس برخی از شهرستانهای فارس
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود
  • پاسخ دفتر فنی استانداری فارس در خصوص کوه‌خواری در باباکوهی
  • مدیریت شهری ارتباط و تعاملات خود را با سازمان‌های مردم‌نهاد گسترش دهد