Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مهدی ایل بیگی فیلمبردار سینما که هنگام کار در فیلم سینمایی «بی وزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری دچار سانحه از ناحیه دست شده بود  درباره وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر حالم خوب است به طوری که فردای روزی که دچار این حادثه شدم در همین فیلم به فعالیت پرداختم و در حال حاضر نیز روز‌های پایانی ضبط این اثر را سپری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر وی افزود: بر خلاف اینکه برخی گمان می‌کردند حادثه بیش از آنچه که مطرح شده بود جدی است و صحبت‌هایی مبنی بر قطع بند انگشتم شده بود باید بگویم در آن حادثه دست چپ من هیچ صدمه‌ای ندید و تنها مقداری از پوست دست راست من دچار جراحت شد که با انجام جراحی مقدار بسیار کمی پوست روی دستم پیوند زدند تا بافت تشکیل بشود با این وجود حالم به سرعت خوب شد به طوری که فردای همان روز در «بی وزنی» با شیوه دوربین روی دست به فیلمبرداری پرداختم.

ایل بیگی عنوان کرد: «بی وزنی» با شیوه دوربین روی دست ضبط می‌شود و سکانس- پلان‌های طولانی دارد، اما من این موارد را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهم این را هم باید بگویم که طی چند روز آینده فیلمبرداری این اثر به پایان می‌رسد.

فیلمبردار «انزوا» اظهار کرد: این روز‌ها فیلمبرداری «بی وزنی» در گرم دره کرج در یک عمارت انجام می‌شود. «بی وزنی» مانند دیگر آثار مهدی فردقادری سکانس- پلان است، اما تفاوتی که با دیگر آثارش دارد این است که این سکانس- پلان‌ها پیوسته نیستند بلکه «بی وزنی» سکانس- پلان‌های ۵، ۸، ۱۰ دقیقه‌ای و... دارد.

وی در پایان گفت: فیلمبرداری «بی وزنی» کار سختی است، اما من خدا را شکر می‌کنم که همیشه در فیلم‌های سخت به کار می‌پردازم از سوی دیگر خوشحالم که مشکلی که برای دستم پیش آمد مانع از انجام کار من نشد و با اینکه دستم بخیه خورده بود تلاش کردم فیلمبرداری این اثر خوب از کار دربیاید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فیلمبردار بی وزنی فیلم سینما حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه‌ای در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، دو کارگر جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ با بیان اینکه اشاره به فوت دو کارگر حین حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاک‌برداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 748421

دیگر خبرها

  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!