Web Analytics Made Easy - Statcounter

لالیگا اعلام کرده اپلیکیشن آن با ردیابی مکان و ثبت کلیپ صوتی از کاربران از آنها جاسوسی میکرده است. هدف آن از این کار یافتن افرادی بوده که به طور غیر قانونی مسابقات را پخش میکرده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، لیگ فوتبال اسپانیا(لا لیگا) اعتراف کرده اپلیکیشن رسمی موبایل آن به طور رسمی صدای کاربران را ثبت میکرده تا افرادی که غیر قانونی بازی های فوتبال را پخش می کنند، دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لیگ در این باره اعلام کرده اپلیکیشن مخصوص آن مکان کاربران را ردیابی میکرد و اگر آنها در رستوران بوده اند کلیپ های صوتی را با استفاده از میکروفونهای دستگاه ثبت میکرده است.

این اپلیکیشن با استفاده از یک الگوریتم  تشخیص میداد فرد در حال تماشای بازی فوتبال است یا اینکه آیا صاحب رستوران یا کافه اجازه پخش بازی را دارد یا خیر.

 لالیگا  اعلام کرده هیچ کار خلاف قانونی انجام نداده و کاربران خود به اپلیکیشن اجازه دسترسی به مکان و میکروفون را دادهاند.

 همچنین اعلام کرده هیچ یک از کارمندان به کلیپ های صوتی ثبت شده گوش ندادهاند.

 این اپلیکیشن تاکنون ۱۰ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. البته لالیگا اعلام کرده از کاربران خارج از اسپانیا هیچ کلیپ صوتی ثبت نکرده است.

این سازمان ادعا می کند پخش غیر قانونی مسابقات تاکنون سالانه بیش از ۱۵۰ میلیون یورو خسارت برای آن دربر داشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال بازی جهان لالیگا اسپانیا یورو اسپانیا جاسوسی لالیگا اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد