Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مرحله نخست مسابقات انتخابي درون اردويي تيم ملي تکواندو مردان کشورمان براي حضور در بازي‌هاي آسيايي در فدراسيون تکواندو کشورمان برگزار مي شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کيوروگي) از 28 مردادماه تا يکم شهريورماه در "جاکارتا" اندونزي برگزار مي‌شود که رقابت‌ها در بخش کيوروگي و در گروه مردان در 5 وزن 58-، 63-، 68-، 80- و 80+ کيلوگرم پيگيري خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برهمين اساس و با اعلام فريبرز عسکري سرمربي تيم ملي تکواندو کشورمان نخستين مرحله مسابقات انتخابي درون اردويي روز پنجشنبه - 24 خردادماه در فدراسيون تکواندو کشورمان برگزار مي شود.
فرزان عاشورزاده، آرمين هادي‌پور، محمد کاظمي، مهدي اسحاقي، ابراهيم صفري، محمدحسن پلنگ افکن، مهدي يوسفي، اميرحسين خانلو، سروش احمدي، حميدرضا هاديان، اميرمحمد بخشي، ابوالفضل يعقوبي، ميرهاشم حسيني، سينا بهرامي، مهدي خدابخشي، عرفان ناظمي، احمد محمدي، اميرحسين ساسان، مهدي جلالي، سجاد مرداني، سعيد رجبي، مرتضي شيري، فرشاد قياسي و حسين قربان‌زاده نفرات حاضر در اردو هستند.
گفتني است هدايت اين تيم برعهده فريبرز عسکري به عنوان سرمربي و علي محمد بسحاق و حسن فلاحي راد به عنوان مربي مي‌باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقات انتخابي تيم ملي تکواندو بازي هاي آسيايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز

ایسنا/یزد در آستانه سالروز میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه (س)، اجتماع بزرگ «فرمانده مهدی» در مهریز برگزار شد.

این برنامه شامگاه یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه با حضور «ابوذر روحی» در پارک کوثر مهریز با استقبال گسترده مردم دارالولایه برگزار شد.

در این برنامه که به همت هیات شباب الحسن(علیه السلام ) برگزار شد، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

قرار است این اجتماع به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و به یاد یک هزار شهید دانش‌آموز استان یزد، امشب از ساعت ۲۰:۰۰ در میدان امیرچقماق یزد نیز برپا شود.

اجرای گروه سرود دختران سلیمانی و عادیات از دیگر برنامه‌های امشب این اجتماع خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای