Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - مديرکل دفتر سياسي و انتخابات استانداري کرمانشاه گفت: توسعه پايدار در يک بستر آرام شکل مي گيرد و يکي از دستاوردهاي دولت تدبير و اميد بحث آرامش بخشي در جامعه و اميد آفريني در دل آحاد مردم است.

به گزارش ايرنا، بهرام سليماني روز سه شنبه در آيين معرفي سعيد جادريان به عنوان معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ثلاث باباجاني و اسماعيل قلقله اي به عنوان بخشدار مرکزي تازه آباد؛ اظهار داشت:
هرچند در برخي کشورهاي همسايه شاهد فعاليت گروه هاي تروريستي و تکفيري هستيم ولي خوشبختانه با تلاش، هماهنگي و همدلي کليه دستگاه ها و نهادهاي مسئول در حوزه امنيتي، به لطف خداوند، شاهد بحران امنيتي در استان و شهرستان ثلاث باباجاني نيستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: در شرايط فعلي بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت و انسجام داخلي هستيم و ضرورت تقويت اعتماد و اميد و نشاط در جامعه کاملا احساس مي شود.
مديرکل دفتر سياسي استانداري کرمانشاه گفت: پاشيدن بذر نااميدي در جامعه سم است و سبب خوشحالي دشمنان نظام مي شود که اين امر به دور از غيرت ديني و ملي است.
سليماني گفت: جلب رضايت مردم و ارتقا دلبستگي و اميدواري به نظام مهمترين رسالت ماست و تمام تلاش ما بايستي در راستاي خدمت به مردم و اميدوار ساختن آنان به نظام برآمده از خون هزاران شهيد باشد.
وي اظهار داشت: کسي حق ندارد مردم را از نظام نااميد کند، هر اداره اي که خدمات مناسبي به مردم ارائه نمي دهد و هر مسئولي که خود را خدمتگزار مردم نمي داند شايستگي نشستن بر آن مسند را ندارد.
وي افزود: با وجود تنوع موجود، خوشبختانه مرد فهيم اين سامان به خوبي وحدت و همدلي را در ميان طوايف مختلف برقرار ساخته اند.
وي اضافه کرد: از يک منظر بيروني در شهرستان ثلاث باباجاني شاهد هماهنگي و انسجام مثال زدني ميان مسئولان دستگاه ها و نيز يک رابطه صميمي و توام با اعتماد متقابل ميان مردم و مسئولين با هم هستيم که جاي تقدير دارد.
وي گفت: اميدواريم با توجه به چنين روحيه همدلانه اي شاهد توسعه در تمامي ابعاد آن بالاخص توسعه امنيت پايدار در منطقه باشيم.
وي تصريح کرد: جابجايي افراد در حقيقت تغيير محل خدمت و جابجايي خدمتگزاران از سنگري به سنگر ديگري است که اميدواريم نتيجه تغييرات و جابجايي ها پويايي بيشتر و خدمت مناسبتر به مردم به عنوان ولي نعمتان ما باشد.
سليماني گفت: بايد موضوع ارتقاي سطح اعتماد مردم به نظام و دولت در دستور کار قرار گيرد و تمام کارهاي مثبت و موثري که در کشور صورت مي‌گيرد به اطلاع مردم برسد.
وي افزود: با توجه به اينکه حدود 2 سوم جمعيت ثلاث باباجاني در مناطق روستايي سکونت دارند، بخشداران وظيفه سنگين تري در رفع مسائل مبتلابه اين شهرستان دارند.
وي اضافه کرد: بخشداران به عنوان مسئولاني که نزديک ترين ارتباط را با بدنه اجتماعي شهرستان دارند، مي بايست با مهارت بالاتري ارتباط صميمانه با مردم برقرار نمايند تا با درک صحيح از نيازهاي واقعي آنها، تلاش بيشتري در جهت تحقق اين نيازها از خود نشان دهند.
سليماني گفت: بخشداران بايد تمرکز جدي بر توسعه روستايي داشته باشند و از فرصت تسهيلات روستايي و عشايري نهايت بهره را ببرند. همچنين براي بهبود معيشت مردم در قالب به زراعي و به نژادي اهتمام نمايند.
8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ساله زمانبر است، گفت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود و در چند سال متمادی درگیر تورم بالای ۴۰ درصد بود اما دولتِ مردمی تمام این‌ها را ساماندهی کرد، نرخ تورم و رشد نقدینگی را به شدت کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به سخن‌پراکنی برخی رسانه‌ها که با بیان عباراتی همچون «دولت کجاست؟» سعی در کمرنگ نشان دادن دستاوردهای دولت سیزدهم داشتند، گفت: آن‌ها که می‌گویند نقش دولت کجاست باید به این اقدامات توجه داشته باشند. تورم کشور در فروردین ماه وارد کانال ۳۰ درصد شد، این در حالی است که در سال گذشته نیز شاهد کاهش تورم بودیم و اما کاهش آن به کانال ۳۰ درصد دستاورد 

آواربرداری از خرابی ۱۰ساله زمانبر است

وی با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ساله زمانبر است، تصریح کرد: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود و در چند سال متمادی درگیر تورم بالای ۴۰ درصد بود اما دولتِ مردمی تمام این کارها در ۲ سال و نیم انجام داد، نرخ تورم به میزان قابل توجهی کاهش یافت، رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت از بیش از ۴۰ درصد به ۲۴ درصد رسید.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه نیم نگاهی به این دستاوردها نشان می‌دهد که دولت نقش سیاستگذاری و اجرایی خود را به خوبی انجام می‌دهد، بیان داشت: سیاست‌های تبیین شده با همین رویکرد فعلی در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی و با قوت در حال پیش رفتن است. نمونه آن سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکاست که اتفاق بسیار مهمی است پاکستان یکی از همسایگان مهم ماست که پیوندهای فرهنگی بسیار و ناگسستنی با یکدیگر داریم. در پاکستان شاهد استقبال بی‌نظیر از رئیس‌جمهور بودیم که این نیز پیام مهمی به همگان مخابره کرد.

قادریم در تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و اعمال کنیم

خلجی افزود: پروژه عظیمی که در سریلانکا رقم خورد نیز نشان داد که جمهوری اسلامی این توان را دارد که در حوزه تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و حتی اعمال کند.

اعلام کرد: در طول ۲ تا سه هفته گذشته اقدامات بسیار مهمی در سطح ملی و بین‌المللی انجام دادیم که اینها به اتکا پشتوانه مردم بوده است، شما دیدید که جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای با اتکا به ظرفیت مردم و به اعتماد و پشتوانه مردم در مقابل زورگویی و جریان سلطه با اقتدار ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام نیروهای مسلح کشورمان بسیاری از مناسبات و تحلیل‌های مرتبط با موضوعات بین‌المللی را تغییر داد، افزود: تمام دنیا، اعم از دوست و دشمن پیام پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند و این نتیجه یک انسجام و وحدت کلمه است که امروز در ارکان مختلف نظام وجود دارد و به حمدالله دولت نقش مهمی در کمک به همه این مباحث دارد.

خلجی تصریح کرد: در همین ایام که شرایط بین‌المللی دستخوش تغییراتی بود، رئیس جمهور به استان سمنان رفتند؛ این موضوع حاکی از این است که همه چیز در حال تدبیر است و بعد استقبال مردم را می‌بینید و ادامه پیدا کردن سفر ایشان از یک روز به دو روز و ادامه سفر به شهرستان دامغان، یک پیام روشنی برای همه طرف‌ها داشت. در بسیاری از کشورها با اتفاق کمترین مسائل امنیتی سفرها را لغو می‌کنند اما اینجا در اوج اقتدارآفرینی ارکان نظام علیه دشمن، آیت الله رئیسی به توسعه و پیشرفت استان سمنان و کشور توجه دارند و لذا تمام سفرهای از قبل پیش‌بینی شده مطابق برنامه انجام می‌شود.

مردم پشتوانه نظام هستند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: درهمین ایامی که جمهوری اسلامی اراده کرد که پاسخ دشمن را قاطع و اثربخش بدهد، بسیاری از مسافرت‌های مسئولان و سران کشورها لغو شد. اینها همه پیام است و نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی مطابق فرمایش حضرت آقا از نظر ساخت درونی نظام و ظرفیت‌های بزرگ و اعتمادی که نظام به پشتوانه مردم دارد کارها در حال جلو رفتن است.

دیگر خبرها

  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود