Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:24:34 GMT

توفان 1.4 میلیارد ریال به آران و بیدگل خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۷۶۳۲

توفان 1.4 میلیارد ریال به آران و بیدگل خسارت زد

کاشان- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل گفت: وقوع توفان شدید در هفته گذشته موجب وارد آمدن نزدیک به 1.4 میلیارد ریال خسارت شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا مهرآبادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توفان شن دیشب که شدیدترین توفان در ماه های گذشته بود، موجب قطع 40 اصله درخت نارون و زیتون در آران و بیدگل شد و خسارت وارد آمده به فضای سبز در مجموع 800 میلیون ریال برآورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 30 اصله درخت نیز در مجموع در اثر وقوع توفان های شن شدید هفته گذشته در شهر آران و بیدگل قطع و مجموع خسارت ها 600 میلیون ریال برآورد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل اضافه کرد: 80 درصد درختان فضای سبز شهری در اسفند ماه هرس شدند که این اقدام موجب قطع تعداد کمتری از درختان در اثر این توفان ها شده است.
او گفت: سرعت توفان شن شب گذشته در آران و بیدگل بر اساس اعلام هواشناسی 60 کیلومتر بر ساعت بود که موجب کاهش دید افقی تا کمتر از سه متر شد.
شهرستان آران و بیدگل با 605 هزار هکتار وسعت دارای 103 هزار هکتار کانون بحران و یکی از مناطق در معرض خطر فرسایش بادی و توفان های ماسه ای کشور است.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد. 
7472/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث توفان شن آران و بيدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد رحیم مرتضوی روز پنجشنبه در جریان بازدید جمعی از مدیران شهری از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه رفع معارضین در مرحله نهایی قرار دارد، گفت: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی نیز با ترافیک مواجه بودند که امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی در این محدوده حاصل شود.

او افزود: ۴ هزار میلیارد ریال برای تملک بخشی از معارضین، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی ارتش و ۸ هزار میلیارد ریال برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال در این راستا هزینه شده ضمن اینکه برای رفع معارضین شخصی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

مرتضوی با بیان اینکه ۴۲ ملک با قیمت ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند، اضافه کرد: ما پنچ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و این درخواست را مطرح کردیم که اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

کد خبر 845494 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - شهری شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل