Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی در خصوص دیدار ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که قرار است روز جمعه (۲۵ خرداد) برگزار شود، اظهار داشت: تصور می‌کنم بازی سختی را داشته باشیم. مراکش تیم بسیار پرقدرتی است و بازیکنان مطرحی دارد.

وی افزود: ایران در قرعه‌ای قرار گرفته است که هر ۳ تیم آن یکی از بهترین‌های قاره خود هستند. این ۳ تیم فوتبال مالکانه ارائه می‌دهند و ما هم نشان دادیم جلوی چنین تیم‌هایی مشکل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم فقط دفاع کنیم می‌بازیم و اگر هم بخواهیم فقط حمله کنیم بازهم می‌بازیم. تیم ملی باید فوتبال متنوعی را ارائه دهد. البته کی‌روش کارش را بلد است و می‌داند که باید چه کار کند. نباید فراموش کنیم که ما ایرانی هستیم و از ایرانی‌ها هر کاری را بر می‌آید.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه ایران در گروه خود در جام جهانی تا چه اندازه شانس صعود دارد، تصریح کرد: اگر واقع‌بینانه به داستان نگاه کنیم ایران شانس چهارم برای صعود از این گروه است. دیدار با مراکش همانقدر سخت است که با پرتغال و اسپانیا سخت است. هر ۳ تیم حاضر در گروه ایران قدرت‌شان یکی است.

لطیفی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران بازیکنان خوب و تعداد لژیونر‌های زیادی دارد که‌ این امر می‌تواند به قدرت ایران اضافه کند. البته همه تیم‌های گروه B پر مهره هستند و در هر شرایط کار دشوار است.

وی در واکنش به این موضوع که ایران در دو دوره قبلی حضور خود در جام جهانی با تیم‌های آفریقایی نیجریه و آنگولا همگروه بوده و مقابل هر دو تیم هم نتیجه مساوی کسب کرده، اظهار داشت: مراکش فعلی از نیجریه و آنگولا آن زمان خیلی قوی‌تر است. مراکش با تیم دوم خود توانست قهرمان آفریقا شود و این امر قابل تامل است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی مراکش ایران فوتبال تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی پرتغال اسپانیا تیم ملی ایران آنگولا تیم ملی جام جهانی علی لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول