Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدنبی حبیبی در مراسم پنجاه و سومین سالگرد شهدای موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی تنها حزبی است که در داخل کشور با تصمیم و اراده امام خمینی(ره) و در منزل ایشان تشکیل شد، اظهار کرد: سیدحسن نصرالله چندسال پیش در دیدار هیاتی از حزب موتلفه اسلامی که به بیروت سفر کرده بود گفت که «حزب موتلفه اسلامی و حزب الله لبنان یک امتیاز استثنایی و بی نظیر دارند و آن اینکه هردو با دستور امام شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» ما به عنوان حزب موتلفه اسلامی همواره در همان مسیری که امام خمینی(ره) آغاز کردند راه را ادامه دادیم و ان‌شالله ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: مرحوم عسگراولادی می‌گفت که ما سال ۴۱ در غائله انجمن‌های ایالتی و ولایتی یک کار مبارزاتی خاص را پشت سر امام خمینی(ره) آغاز کردیم. آن مرحوم نقل می‌کند که «من یک ملاقات خصوصی با امام در همان سال داشتم و نگران اصل مبارزه بودم و این نگرانی را به ایشان عرض کردم؛ امام در پاسخ فرمودند، آقای عسگراولادی! نهضت ما سه مرحله دارد، یک اسلامی کردن ایران، دو اسلامی شدن جهان و سه جهانی شدن اسلام؛ پس از انجام این سه مرحله باید خدمت حضرت صاحب‌الزمان عرض کنیم که مولا جان! کره زمین آماده قدوم شماست.»

حبیبی در پایان تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی ۵۵ سال است که در این خط ترسیم شده از سوی امام خمینی(ره) حرکت کرده و با عنایات الهی ذره‌ای انحراف از آن نداشته است. موتلفه اسلامی از قبل تا بعد از انقلاب در همین مسیر قرار داشته و هزینه‌های آن را نیز پرداخت کرده است.

براساس این گزارش، پنجاه و سومین سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی شهیدان حاج صادق امانی، مرتضی نیک نژاد، رضا صفارهرندی و محمد بخارایی با حضور برخی چهره‌های سیاسی از جمله حجج الاسلام سعید مهدوی‌کنی، سیدرضا تقوی و عبدالمقیم ناصحی و همچنین محمدحسین مقیمی استاندار تهران، محسن رفیقدوست، محمدحسین صفارهرندی و جمعی از اقشار مختلف مردم در حسینیه سیدالشهدا تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی محمدنبی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی