Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظلومی در مورد شرایط تیم ملی برای جام جهانی، احتمال جدایی کی روش و سرمربیگری خود در تیم های لیگ برتری صحبت هایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مظلومی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران می گوید در روزهای اخیر چند پیشنهاد از لیگ برتر و لیگ دسته اول داشته‌ ام، ولی با تیم‌هایی که پیشنهاد دادند به توافق نرسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز مظلومی در خصوص اینکه هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است، گفت:

من با چند تیم حرف زدم و حتی با برخی تیم‌ها در ابتدا به توافقاتی رسیدم اما مهم این بود که به توافق نهایی دست پیدا کنیم که این اتفاق رخ نداد. شاید برنامه‌های ما به هم نزدیک نبود، ولی من دوست ندارم با هر شرایطی در لیگ برتر مربیگری کنم. در این مدت از لیگ برتر و لیگ دسته اول پیشنهاد داشتم، اما دوست دارم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم.

وی در مورد اینکه امسال کدام تیم‌ها در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند، عنوان کرد:

مدعیان پارسال، در فصل جدید هم می‌ توانند مدعی باشند. به نظرم استقلال و سپاهان حرف اول را می‌زنند و شانس‌های اول هستند. پرسپولیس هم می‌تواند در بین مدعیان باشد، ولی کار این تیم نسبت به فصل گذشته سخت‌تر است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه شروع مسابقات جام جهانی تأکید کرد:

همه ایرانی‌ ها منتظر درخشش ملی‌ پوشان هستند. ما تیم خوبی داریم و کی‌ روش هم کارش را خوب بلد است. این درست است که در گروه سختی قرار داریم ولی می‌ توانیم خودمان را در جام جهانی ثابت کنیم. ما خط هافبک و حمله خوبی داریم و فقط باید روی برخی ضعف‌ها در خط دفاعی کار کنیم تا از این ناحیه ضربه نخوریم. امیدوارم تیم ملی در روسیه نمایشی آبرومندانه داشته باشد.

مظلومی در رابطه با احتمال جدایی کارلوس کی‌ روش از تیم ملی و اینکه آیا رفتن او می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد یا خیر، تصریح کرد:

ما مربیان خوبی در دنیای فوتبال داریم که می‌ توانند جانشین کی‌ روش شوند. شما دیدید که زیدان در اوج از رئال مادرید رفت، چون احساس کرد که به سقف حضور در این تیم رسیده است. هاینکس هم برای بایرن مونیخ سه‌گانه آورد، اما از این تیم رفت.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند کی‌ روش باید تا جام ملت‌ها در تیم ملی بماند، گفت:

کی‌ روش قبول نمی‌ کند که فدراسیون تا جام ملت‌ ها با او قرارداد امضا کند و این مربی دنبال قرارداد بلندمدت است. به نظر من کی‌روش خدمت خود را به فوتبال ایران انجام داده و تمدید قرارداد طولانی با او منطقی نیست. اگر کی‌ روش برود باید یک مربی بزرگ‌ تر یا حداقل در سطح خودش بیاوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار استقلال تهران پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد