Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيشکسوت فوتبال ايران گفت: تيم ملي ايران شرايط و روحيه خوبي دارد، اميدوارم که بتوانيم مقابل مراکش نتيجه خوبي کسب کنيم و بازي باکيفيتي را به نمايش بگذاريم.
بيژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص اولين بازي ايران مقابل مراکش و اينکه چه نتيجه‌اي رقم مي‌خورد، اظهار داشت: پيش‌بيني نتيجه بسيار سخت است چرا که هنوز بازي‌ها در جام جهاني شروع نشده است و از لحاظ کيفيت بازي‌ها اطلاعات کاملي نداريم، بر همين اساس، بيشتر از رسانه‌ها اطلاعات مربوط به تيم‌ها را به دست مي‌آوريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که مشخص است، مراکش تيم بسيار قدرتمندي است که در آفريقا صاحب سبک است و مقام‌هاي بسيار زيادي را به دست آورده است که اولين بازي بسيار براي ما مهم است که اميدوارم بازي را به خوبي پشت سر بگذاريم. 
وي در ادامه تأکيد کرد: تيم ملي ايران شرايط و روحيه خوبي دارد، اميدوارم که بتوانند مقابل مراکش نتيجه خوبي کسب کنند و بازي باکيفيتي را به نمايش بگذارند. 
وي در پايان در خصوص اينکه به نظر شما تيم ايران در اين گروه چند امتياز کسب مي‌کند، گفت: اجازه بدهيد اولين بازي ايران برگزار شود و ما هم بازي اسپانيا و پرتغال را مشاهده کنيم، بعد همه چيز مشخص خواهد شد که آيا ايران مي‌تواند اميدوار به صعود باشد يا خير، به هر حال طبيعي است که از طريق رسانه‌ها همه تيم‌ها از شرايط خوب خودشان مي‌گويند ولي همه چيز در زمين مشخص مي‌شود اميدوارم تيم ملي عملکرد خوبي را در جام جهاني به نمايش بگذارد. 
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید با وجود پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، شاگردان او نیمه اول خوبی را سپری نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: به تیم خوب و محترم آلومینیوم و دوست عزیزم آقای  حسینی خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم در تیم ذوب‌آهن هم خدا قوت می‌گویم. در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد. آنها کنترل بازی و گردش توپ بهتری نسبت به ما داشتند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم