Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا حسینی در دومین جلسه شورای معادن استان که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، بر لزوم راه اندازی و توسعه صنایع پایین دستی طلا و کارگاههای فعال طلاسازی در منطقه تکاب تاکید کرد.

وی افزود: راه اندازی صنایع پایین دستی طلا در تکاب، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، رونق اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه را بدنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت های معدنی استان به شکل بهینه استفاده نشده است، افزود: شورای معادن استان که به ریاست استاندارمحترم تشکیل شده، بدنبال رفع موانع پیش روی توسعه فعالیت های معدنی و بسترسازی در جهت استفاده بهینه از ظرفیت های معدنی استان است.

حسینی همچنین بر لزوم آماده سازی بسته سرمایه گذاری برای بخش معدن استان تاکید کرد و گفت: برای استفاده بهینه از پهنه های معدنی استان، بسته های سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران باید آماده شود.

فعال سازی معدن تیتانیم قره آغاج ارومیه و راه اندازی صنایع پایین دستی آن از دیگر موارد مورد تاکید معاون اقتصادی استاندار در این جلسه بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت معادن استان ارائه نمود و گفت: میزان ذخیره قطعی معادن در حال بهره برداری در استان، ۵.۸ میلیارد تن است.

اسکندری همچنین گفت: تعداد معادن دارای پروانه بهره برداری در استان، ۴۶۰ فقره است.

وی در ادامه اظهار کرد: میزان وصول حقوق دولتی معادن استان در سال ۹۵ نزدیک به ۹ میلیارد تومان و در سال ۹۶، ۱۳ میلیارد تومان بوده است.

همچنین در این جلسه ۹ مصوبه کمیته کارشناسی شورای معادن استان مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طلا رضا حسینی تکاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری