Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@10:18:10 GMT

پرونده ۲ سارق زورگیر شاهین‌دژی بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۹۷۰۷

پرونده ۲ سارق زورگیر شاهین‌دژی بسته شد

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل از رکنا، سرهنگ رجبعلی مختاری، رئیس پلیس شهرستان شاهین دژ بیان کرد: در پی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت توأم با خشونت و ضرب شتم در شهر "شاهین‌شهر" بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: گروه گشت انتظامی هنگام گشت زنی این ۲ سارق را هنگام سرقت از فردی مشاهده و وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان که متوجه حضور مأموران شدند قصد متواری شدن داشتند که در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: افراد دستگیرشده به ۸ مورد سرقت با این شیوه از شهروندان اعتراف و انگیزه خود را تأمین مخارج اعتیاد اعلام کردند.

مختاری در پایان به شهروندان توصیه کرد: حتی‌الامکان از حمل وجوه نقد یا اموال باارزش خودداری کنید ، از تردد در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری شود و در صورت برخورد با این سارقان از درگیری با آن‌ها ، انجام اعمال خودسرانه و مقاومت در برابر آنان بپرهیزید و در اولین فرصت ممکن موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیر سارق شاهین دژ نیروی انتظامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از ۲۲ فقره پرونده سرقت در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۱۶ سارق و مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در گیلان و کشف ۲۲ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد و امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۳ سارق و سه مال‌خر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۲ فقره سرقت مختلف اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با تاکید بر توجه و رعایت شهروندان به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، گفت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 736732

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق سیم برق در شاهرود/ تهیه مواد مخدر انگیزه سرقت بود
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • سارق کابل‌های فشار قوی در اسفراین بازداشت شد
  • تصادف، دست سارق سریالی خانه ها را رو کرد
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین  
  • رمزگشایی از ۲۲ فقره پرونده سرقت در گیلان