Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری بعدازظهر سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر استان گیلان که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت شهدای گیلانی حادثه هفتم تیرماه در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ برنامه برای بزرگداشت شهدای هفت تیر در نظر گرفته شده است، افزود: اعضای ستاد بزرگداشت باید تلاش کنند تا این برنامه ها به نحوه احسن اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم استانی برای بزرگداشت شهدای گیلانی حادثه هفتم تیر در شهر رشت، گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ششم تیرماه در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت برگزار می شود.

وی با تأکید بر بازخوانی و تبیین و تشریح این حادثه تروریستی برای جامعه، خاطرنشان کرد: آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت سخنران این مراسم است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعداز پیروزی انقلاب اسلامی بارها قربانی حوادث تروریستی از سوی دشمنان بوده است، تصریح کرد: به همین منظور از سوی مقام معظم رهبری از ۶ الی ۱۲ تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی در ادامه تأکید کرد:  هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی فرصت مغتنمی است تا شخصیت والای شهید بهشتی و چهار شهید گیلانی حادثه هفت تیرماه و همچنین توطئه های دشمنان و استکبار جهانی علیه نظام مقدس اسلامی برای مردم گیلان به ویژه جوانان تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان همچنین با اشاره به اینکه شهید بهشتی به عنوان یکی از بزرگترین احیاگران اندیشه اسلامی متاثر از تفکر انقلابی بنیانگذار جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: از این شهید بزرگوار می توان به عنوان منادی وحدت اسلامی در زمان خود نیز یاد کرد.

از میان ۷۲ شهید حادثه تروریستی بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی چهار شهید اهل استان گیلان بودند.

کد خبر 4319526

منبع: مهر

کلیدواژه: رشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شهرکرد روز جهانی قدس شیراز مشهد گرگان یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

بنابر روایت جماران، در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902356

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد