Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، رئيس ستاد استهلال استان در نشست تخصصي استهلال ماه شوال گفت: 50 نفر در قالب سه گروه از بعد از ظهر پنج شنبه 29 رمضان در ارتفاعات استان در فردو، جاسب و وسف مستقر مي‌شوند تا هلال ماه شوال را با چشم مسلح و غير مسلح رويت کنند.

حجت الاسلام سهرابي ادامه داد: براي رويت ماه شوال امسال بيش از 130 گروه در سراسر کشور در ارتفاعات مناطق خود مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر استان پس از اعلام نتايج گزارش خود به دفتر ستاد استهلال مقام معظم رهبري روز عيد فطر اعلام خواهد شد.

رئيس ستاد استهلال استان اشاره اي هم به مباحث نجومي اين رويداد داشت و افزود: در نيمه جنوبي کشور امکان رويت هلال ماه با چشم وجود دارد و در استان قم هم اميد داريم اين رويت با چشم انجام بگيرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قم رمضان شوال ماه روئیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد