Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@20:41:33 GMT

نبود جایگاه مناسب تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۰۶۶۶

نبود جایگاه مناسب تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتب و علوم قرآنی در استان بیان کرد: نمایشگاه مظهر ارائه توانمندیهای کمی و کیفی و قابلیت های مولفان، نویسندگان و پژوهشگران است.

وی ادامه داد: نمایشگاهها فرصتی را برای مولفان و پژوهشگران فراهم می کنند تا کتب و نرم افزارهای خود را در معرض دید عموم قراره داده و علاوه بر ایجاد فرصت مالی موجب معرفی و استفاده علاقه مندان از محصولات قرآنی جدید می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین خدایاری خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نشر و ترویج فرهنگ قرآنی بخصوص کتب و نرم افزارهای قرآنی است تا نسل جوان بتوانند با نرم افزارهای قرآنی تعامل بهتری با قرآن برقرار کنند.

وی تصریح کرد: حداقل خدمت به قرآن در ماه مبارک رمضان حضور در نمایشگاههای قرآنی و حمایت از ناشران و مولفان است که در این خصوص نیز در راستای درک وضعیت اقتصادی مردم تخفیفات بسیار خوبی در نمایشگاه ارائه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی یادآور شد: متاسفانه آنگونه که کانالهای با موضوعات مختلف جایگاه مناسبی در میان جوانان پیدا کرده اند هنوز تبلیغ و ترویج قرآن در فضای مجازی مهجور مانده است و در زمینه الهام از قرآن در ترویج سبک زندگی اسلامی باید اقدامات بسیاری در فضای مجازی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس