Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@21:26:06 GMT

معرفی دو مقصد گردشگری که پرطرفدار سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۰۷۴۲

معرفی دو مقصد گردشگری که پرطرفدار سال ۲۰۱۸

مطمئن‌ترین انتخاب مقصد گردشگری همیشه انتخاب پر‌طرفدارهاست. مقادی پرطرفداری که مطمئن باشید به همه هم‌سفرانتان با هر سلیقه‌ای درخوش می گذرد و هر کسی می‌تواند سرگرمی دوست‌داشتنی خود را داشته باشد.

مطمئن‌ترین انتخاب مقصد گردشگری همیشه انتخاب پر‌طرفدارهاست. مقادی پرطرفداری که مطمئن باشید به همه هم‌سفرانتان با هر سلیقه‌ای درخوش می گذرد و هر کسی می‌تواند سرگرمی دوست‌داشتنی خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشوری پر‌هیاهو با شب‌های روشن، مالزی

با تور مالزی حسابی خوش می‌گذرانید. تمامی شهر‌های توریستی مالزی، از مدرن‌ترین شهر‌ها هستند و امکانات خوبی با استاندارد‌های بالا در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. چه در کوالالامپور باشید و چه در جزیره‌های لنکاوی یا پنانگ می‌توانید در بهترین هتل‌ها اقامت کنید.
تمامی هتل‌های لوکس چهار ستاره و پنج‌ ستاره دنیا در این شهر‌ها شعبه دارند. مطمئن باشید از اقامت و تفریح در این هتل‌ها روزهایی رویایی را تجربه می‌کنید. البته لازم به ذکر است تمامی هتل‌های پکیج مسافرتی در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان دارای صبحانه رایگان هستند.
لنکاوی شبه جزیره‌ای که با زیبایی خیره‌ کننده و غذاهای لذیذ و متنوع خیابانی معروف است، از زمانی که تونی بلر نخست وزیر بریتانیا به این جزیره سفر کرد شهرتی جهانی یافت. در تور‌های برنامه ریزی شده در آژانس مقتدر سیر تابان اقامت در این جزیره هم پیش‌بینی شده است. شما با پرواز ماهان از ایران به کوالالامپور می‌رسید، بعد از اقامت ۳-۴ شب بسته به انتخاب شخصی خودتان می‌توانید چند شب در لنکاوی یا پنانگ و حتی در سنگاپور اقامت کنید.
در پنانگ برای دیدن چشم اندازی از شهر به تپه پنانگ بروید و اگر هم از علاقه‌مندان به عکاسی هستید حتما از موزه دوربین آسیا که در این جزیره است دیدن کنید. برای دیدن منظره‌های رویایی، به باغ پروانه ها بروید و بهترین عکس های یادگاری را با پروانه های رنگارنگ باغ بگیرید.

پتروناس بلند‌ترین برج‌های دوقولو دنیا که ۴۵۲ متر هستند را از هر کجای کوالالامپور می‌شود دید. دیدن منظره شهر از بالای این برج هیجان انگیز است، این برج دوقولو توسط یک مرکز خرید به نام سوریا به هم متصل شده‌اند که بعد از لذت بردن از منظره می‌شود خرید هم کرد.
دقیقا در مرکز کوالالامپور محله‌ چینی‌ها قرار گرفته، سرتا سر این خیابان پر شده از فانوس‌های قرمز و زیبای چینی و انواع چیز‌هایی که فکرش را بکنید در این خیابان می فروشند، این بازار هیچ گاه تعطیل نمی‌شود و هر زمان از شبانه روز که دلتان خواست می‌توانید به آنجا بروید.
تور‌های مالزی ۷ شب و ۸ روز هستند و هر مدل توری که انتخاب کنید یک گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان و یک وعده نهار را مهمان آژانس هستید. مالزی نیاز به ویزا ندارد و خیلی راحت پس از تماس با کارشناسان آژانس مسافرتی و خرید تور خود ازفرودگاه امام خمینی در تهران به کوالالامپور می رسید و با ترنسفر رایگان در هتل‌ اقامتی دلچسب خواهید داشت.

 

کشوری با تاریخ کهن اما مدرن و پیشرفته

گرجستان کشوری که در شرق دریای سیاه قرار گرفته است. اینجا سرزمینی است سراسر آرامش و زیبایی، مردمانی آرام و خوش قلب و مهمان‌نواز دارد که همیشه لبخند می‌زنند. از معاشرت و بودن در کنارشان لذت می برید.
در تفلیس به میدان آزادی بروید و در خیابان روستاولی قدم بزنید، از غذاهای خوش طعم گرجی مخصوصا خاچاپوری برای میان وعده و از چاکاپولی که گوشب بره و سبزی خوش طعم است میل کنید.
در تور گرجستان دو نوع انتخاب دارید، هم می‌توانید چند روزی را فقط در تفلیس سپری کنید و هم می‌توانید بعد از تفلیس، برای چند شبی اقامت در شهر ساحلی باتومی، به آنجا بروید. بهترین انتخاب تور ترکیبی تفلیس باتومی است که بعد از خوش گذرانی در تفلیس زیبا، در کنار ساحل دریای سیاه آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید.


روز‌ها در بلوار باتومی قدم بزنید، دوچرخه‌ای اجاره کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید و شب‌ها به کافه‌ها و رستوران‌های شهر بروید.
توصیه می کنیم در تور‌های گرجستان هتل‌های چهار و پنج ستاره رزرو کنید، استاندارد های هتل‌داری در این کشور پایین تر است و برای آسودگی خاطر، بهتر است هتل‌ها در رده بالاتری انتخاب شوند. به محل قرارگیری هتل توجه کنید که دست‌رسی خوبی داشته باشد و بدون هزینه به نقاط اصلی شهر برسید. تمام تور‌های آژانس شامل ترانسفر رایگان فرودگاهی و صبحانه رایگان هتل می‌شود.
بر روی وب سایت آژانس مقتدر سیر تابان بررسی کنید اکثر تور‌های گرجستان با پرواز‌های زاگرس و قشم ایر انجام می‌شود و شما پرواز مستقیم و راحتی را تجربه می‌کنید.
در کل گرجستان کشور ارزانی است و برای خورد و خوراک هیچ مشکلی ندارید، برای خرید اکثر برند‌های جهانی یک قیمت دارند و در مرکز خرید تفلیس مال اکثر آنها را می‌یابید، البته بوتیک‌های خوبی در اطراف میدان آزادی تفلیس هم هست که دیدنشان جالب است.
برای ورود به گرجستان نیاز به ویزا ندارید وبه همین دلیل اکثر خانواده‌ها خیلی راحت به گرجستان سفر می کنند. جای هیچ فکری ندارد دیدن گرجستان و خوشگذرانی این روز‌ها را نمی شود از دست داد. با یک همسفر جذاب با تور گرجستان راهی این سرزمین شگفت انگیز شوید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، امین سلیمانی گفت : بر اساس دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه در سال ۱۴۰۳ که متفاوت از سنوات قبل بود، انتخاب معلمان در دو گروه معلمان ( یک معلم از هر دوره تحصیلی) و گروه کیفت بخشی ( مدیر،معاون،مراقب سلامت،مربی پرورشی،مشاور) بر اساس معیار های تعیین شده در هر مرحله بود .

وی گفت: بر اساس این شیوه نامه انتخاب گروه معلمان بر اساس نمون برگ ارزیابی دانش آموزان آموزشگاه، کمیته ارزیابی مدرسه و مستندات در نظر گرفته شده در فرم انتخاب معلمان نمونه بود و معلمانی که بیشترین امتیاز را کسب نمودند، انتخاب و به مرحله ی منطقه ای معرفی شدند و البته انجام مراحل امتیاز دهی تماماً در سامانه مای مدیو انجام گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش افزود: در مرحله ی منطقه ای علاوه بر امتیازات مرحله قبل دبیران در گروه های درسی نیز می بایست تدریس حضوری انجام میدادند که در مرحله استانی نیز از بین نفرات برگزیده هر منطقه پس از تدریس حضوری نفر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

وی گفت در گروه کیفیت بخشی، ثبت مستندات خواسته شده بر اساس فرم مربوطه و شاخص های امتیازی، ارزیابی آنان در کارگروه منطقه انجام و نفر برتر در هر گروه شغلی جهت ارزیابی کیفی در کارگروه تخصصی استانی معرفی شد و در مرحله ی استانی مستندات و فعالیت های گروه کیفیت بخشی در کارگروه های تخصصی استانی و معاونت های مربوطه بررسی و نفر برتری که بیشترین امتیاز را کسب نمود به مرحله ی کشوری معرفی شد.

سلیمانی ضمن تبریک پیشاپیش روز معلم خاطر کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده سلمان رستمی آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن ، جعفر عالی پورهفشجانی دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه دو شهرکرد و سیده سارا بخشایش دبیر متوسطه دوم بروجن به عنوان معلمین نمونه امسال معرفی می گردند.

گفتنی است ،فرخنده رحیمی مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، فاطمه نجفی معاون آموزشگاه از ناحیه ۱ شهرکرد ، اکرم پیرایش مراقب سلامت ناحیه ۱ شهرکرد ، مریم توکلی مربی پرورشی کوهرنگ و فرشاد احمدی مشاور ناحیه ۱ شهرکرد به عنوان گروه کیفیت بخشی استان معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899008

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد