Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@22:47:23 GMT

رایزنی بانک ملی و بلغارستان برای نمایشگاه مشترک

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۰۷۴۴

سفیر بلغارستان در بازدید از موزه بانک ملی ایران ضمن ابراز علاقه مندی به فعالیت های مشترک نمایشگاهی، ابراز امیدواری کرد نخستین نمایشگاه مشترک اسکناس به مناسبت نخستین سالگرد تاسیس این موزه با مساعدت بانک مرکزی بلغارستان در اواخر تیرماه برگزار شود. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کریستو پولنداکف ضمن بازدید از موزه بانک ملی ایران و اشیای قیمتی و آثار نفیس موجود در آن، از نزدیک با تاریخ تاسیس بانک ملی ایران و سیر تحول بانک و پول در ایران آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفیر بلغارستان همچنین با درج یادداشتی در دفتر یادبود موزه بانک ملی ایران، مجموعه به نمایش درآمده در ساختمان فاخر صندوق پس انداز بانک ملی ایران را ستود.

لازم به ذکر است، همکاری های متقابل و برگزاری نمایشگاه های مشترک میان ایران و بلغارستان در حوزه بانکداری از جمله موضوعات مطرح شده در این بازدید بود.

برچسب ها: بانک ملی ، بلغارستان ، نمایشگاه مشترک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ملی بلغارستان نمایشگاه مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روسیه از ایران

 

به گزارش تابناک، یک مقام مسئول گفت: هیات‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند و این اتفاق بسیار نادر است.

روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه «تهران ۲۰» اظهار داشت: چهارشنبه «۱۲ اردیبهشت ماه»، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

او در ادامه بیان کرد: کشورهایی از جمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

او اظهار کرد: هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم