Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:51:48 GMT

توزیع کمک‌هزینه معیشت به ۱۶ هزار خانوار در استان قم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۰۷۶۹

توزیع کمک‌هزینه معیشت به ۱۶ هزار خانوار در استان قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: استان قم تنها استانی است که در کشور به ۱۶ هزار و ۶۷۱ خانواده کمک‌هزینه معیشت پرداخت و در کنار آن ۳ هزار و ۸۵۳ بسته غذایی توزیع کرده است. ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر میرشکار بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه رمضان اظهار داشت: مهم‌ترین هدف کمیته امداد در ماه رمضان رفع نیازهای معیشتی مددجویان  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توزیع 3 هزار و 853 بسته غذایی در ماه رمضان خبر داد و افزود: این تعداد بسته غذایی به ارزش 344 میلیون تومان توزیع‌شده و همچنین استان قم تنها استانی است که در کشور به 16 هزار و 671 خانواده کمک‌هزینه معیشت از مبلغ 100 هزار تومان تا 250 هزار تومان پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم توزیع 10 هزار و 880 پرس غذای گرم را از دیگر اقدامات در ماه رمضان عنوان کرد و گفت: در ماه رمضان امسال با  10 هزار و 880 پرس غذای گرم و اعتباری در حدود 105 میلیون تومان از مددجویان کمیته امداد پذیرایی شده است.

وی از استقبال مردم از دو طرح اکرام ایتام و محسنین قدردانی و تصریح کرد: در ماه رمضان امسال 993 حامی جدید برای دو طرح ایتام و محسنین وارد لیست حامیان کمیته امداد شده‌اند اما متأسفانه  هنوز تعدادی از کودکان تحت حمایت کمیته امداد از حامی مشخصی برخوردار نیستند.

میرشکار با اشاره به نزدیکی عید فطر و طرح جمع‌آوری فطریه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی (ره) اعتماد مراجع تقلید به این ارگان و رضایت برای پرداخت فطریه به این ارگان برای رفع نیازهای مددجویان و غیر مددجویان لیست کمیته امداد است.

وی تأکید کرد: چنانچه مردم قم طی اقدامی برنامه‌ریزی‌شده فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کنند مبلغی در حدود 9 میلیارد تومان جمع‌آوری ‌می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و لیست مشخص می‌توانیم تا پایان روز عید فطر مبلغ جمع‌آوری‌شده  به‌حساب افراد نیازمند واریز کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در پایان با اشاره به موضوع کمک به فلسطین ابراز کرد: هیچ‌یک از کمک‌های مردم خارج از استان و کشور هزینه نمی‌شود و تمام هزینه‌ها در کمیته امداد مشخص و قابل‌ارائه است مگر صندوق‌هایی که در روز قدس و با عنوان مشخص کمک به فلسطین در مسیر راهپیمایی قرار دارد.

وی کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت و فلسطین در روز قدس را چشم‌گیر عنوان کرد و افزود: در سال گذشته تنها 18 میلیون تومان کمک به مردم فلسطین جمع‌آوری‌شده بود که خوشبختانه امسال باوجود تبلیغات رسانه‌های خارجی در حدود 52 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده است.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند