Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از یونیوز، جوانان فلسطینی سازنده بادبادک‌های آتش زا اعلام کردند ساخت این بادبادک‌ها تا بازگشت آوارگان و پایان محاصره غزه ادامه خواهد یافت. 

جوانان فلسطینی سازنده بادبادک‌ها اعلام کردند با وجود تهدیدات اسرائیل مبنی بر کشتن سازندگان بادبادک‌های کاغذی آتش زا، ساخت این بادبادک‌ها و فرستادن آن‌ها به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین همچنان ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی از جوانان فلسطینی در نزدیک مرز‌ها و در داخل اردوگاه‌های بازگشت و شکست محاصره، سرگرم تهیه ده‌ها بادبادک کاغذی هستند. این بادبادک‌ها ابزار‌هایی مسالمت آمیز به شمار می‌روند که جوانان فلسطینی از آن‌ها برای مقابله با اشغالگران استفاده می‌کنند.
جوانان فلسطینی با ساخت بادبادک‌های کاغذی که تصویر پرچم فلسطین روی آن‌ها نقش بسته بود نظامیان اشغالگر را به خشم آورده اند و پس از این مرحله با افزودن پارچه‌های شعله ور به این بادبادک ها، از آن‌ها برای به آتش کشیدن زمین‌های کشاورزی شهرک نشینان استفاده می‌کنند و سپس آن‌ها را به بالن‌های حرارتی تبدیل کردند که با پرواز در مسافت‌های طولانی خود را به مناطق اشغالی ۱۹۴۸ می‌رسانند.
هزینه هر بادبادک کاغذی حدود ۲ دلار است که جوانان انقلابی فلسطینی در اردوگاه‌ها خودشان آن را تهیه می‌کنند.
طبق آمارها، این بادبادک‌های آتشزا با به آتش کشیدن محصولات کشاورزی در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه میلیون‌ها دلار به آن‌ها خسارت وارد آورده اند.
این بادبادک‌ها عظمت پوشالی اسرائیل را در هم شکستند، زیرا این رژیم با وجود در اختیار داشتن تجهیزات و تسلیحات نظامی پیشرفته از مقابله با این بادبادک‌های کاغذی که جوانان انقلابی فلسطینی آن را ابداع کرده اند عاجز و ناتوان مانده است.
با وجود آن که مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی تصمیم به تعقیب سازندگان این بادبادک‌ها گرفته اند، اما جوانان فلسطینی همچنان به ارسال این بادبادک‌ها ادامه می‌دهند و به تهدیدات صهیونیست‌ها اهمیتی نمی‌دهند و تلاش می‌کنند با ارتقای این بادبادک‌ها کاری کنند که مسافت بیشتری در عمق خاک فلسطین اشغالی به پرواز در آیند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بادبادک آتش زا محاصره غزه فلسطيني اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت