Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علی نوذرپور در دیدار با مدیر و کارشناسان اداره فضای سبز و مدیران بوستانهای واقع در منطقه ۲۲، با بیان اینکه کارکرد اصلی منطقه ۲۲ کارکرد فراغتی و تفرجگاهی برای شهر تهران است، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در نگهداشت فضای سبز منطقه به گونه‌ای عمل شود که بتوانیم نیاز شهر تهران را درباره فضای سبز مورد نیاز پاسخگو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه ساخت و سازها در منطقه ۲۲ با برنامه‌ریزی مشخص صورت نگرفته بود، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در منطقه۲۲ احداث فضاهای سبز محله‌ای برای شهروندان است و در این خصوص توسعه پارک‌های محله‌ای باید در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار بگیرد.

 شهردار منطقه ۲۲ خطاب به مدیران بوستانهای واقع در منطقه گفت: مدیریت بوستانها صرفا مدیریت فضای سبز نیست؛ بلکه باید مدیریت اجتماعی، اقتصادی و حتی مدیریت کالبدی توسط مدیران بوستانها مورد توجه قرار بگیرد.

 وی تاکید کرد: فضای سبز منطقه نباید به محلی برای بزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی تبدیل شود و شهروندان باید با خیال آسوده در بوستانها به تفریح بپردازند و امنیت لازم برای مردم در بوستانها فراهم باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، نوذرپور با اشاره به روستاهای واقع در حریم منطقه ۲۲ که زمینه پذیرش گردشگران را دارد بر ضرورت تدایبر لازم برای ایجاد تورهای گردشگری و همکاری‌های متقابل بین بوستانهای منطقه و روستاهای واقع در حریم تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری   آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود.

عتباتی ادامه داد، در فضای مجازی  بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدرو... می کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • تنگ بنیون بهشتِ گردشگری بوشهر
  • سمیرم شهر چشمه‌های جوشان و آبشارهای زیبا
  • سرزمینی غوطه‌ور میان قدمت و تمدن/ با سفر به لرستان تاریخ را ورق بزنید
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • آبشارهای آرامش بخش چهارمحال و بختیاری؛ گوشه‌هایی از بهشت
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیانیه سازمان منابع طبیعی درباره خبر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • قطع ۴ هزار اصله الیمالات صحت ندارد
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی