Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،چهارمحال وبختیاری،مدیرکل کمیته امداد استان گفت:هزار و ۳۹۵ حامی طرح‌های ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری اعلام همکاری و مساعدت کردند. 

علی ملکپور گفت:حامیان و نیکوکاران با پرداخت حداقل مبلغ ۲۰ هزار تومان حامی ایتام و محسنین می‌شوند که کمیته امداد استان مبلغی را به عنوان بیمه آتیه برای فرزندان مددجویان پس انداز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک پور افزود:خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی «اکرام و محسنین» و ثبت‌نام غیرحضوری در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

ملک پور افزود: ۱۴ هزار و ۲۰۸ نفر حامی در قالب طرح‌های ایتام و محسنین به چهار هزار و ۵۸۸ نفر فرزند زیرچتر حمایتی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی ایتام و محسنین در قالب شناسنامه‌هایی در اختیار نیکوکاران قرار می‌گیرد،گفت:۷۰ درصد حامیان ایتام و محسنین خارج از چهارمحال و بختیاری هستند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حامی ایتام نیازمندان محسنین شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند