Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – «فدريکا موگريني» روز سه شنبه تاکيد کرد: موضع اتحاديه اروپا در باره توافق هسته اي (برجام) به رغم تصميم امريکا براي خروج از آن، تغييري نکرده و اين بلوک هنوز به اجراي کامل اين توافق متعهد باقي مانده است.

به گزارش ايرنا، مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا که در آغاز نشست پارلمان اروپا سخن مي گفت، از اعضاي پارلمان اروپا خواست از طرح تمديد مهلت وام دهي بانک سرمايه گذاري اروپا به ايران به منظور حمايت از سرمايه گذاري هاي شرکت هاي اروپايي در اين کشور حمايت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته موگريني، هدف توافق هسته اي هيچگاه حل همه مسائل نبوده است، اما با پايبندي به آن، ديگر مسائل را بهتر مي توان حل و فصل کرد.
وي افزود، ديپلماسي و گفت وگو تنها راه پيشرفت است همان مسيري که اين نهاد از سال ها پيش در باره ايران پيموده است.
وي با اشاره به اجلاس روز سه شنبه «کيم جونگ اون» و «دونالد ترامپ» سران کره شمالي و ايالات متحده در سنگاپور براي حل بحران شبه جزيره کره افزود: مسير ديپلماسي اغلب چالش برانگيز و دشوارترين راه است، اما هميشه نتيجه بخش بوده و بايد به آن پايبند بود.
اروپام**1486*شبس*1613
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد