Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیره پورملایی در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره نگاه خود به استفاده از ظرفیت‌های زنان و برکناری تنها رئیس محیط زیست زن که در شهرستان زابل مشغول به فعالیت بوده، گفت: ما براساس شایستگی کار می‌کنیم و تفاوت جنسیتی قائل نیستیم. بنده معتقدم بانوان لیاقت و توانمندی‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مدیریتی دارند و از لحاظ حساسیت و پیگیری کاری از همه زحمات‌شان تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورملایی افزود: تغییر جزئی از یک سیستم مدیریتی است. عملکرد رئیس اداره محیط زیست زابل قابل تقدیر بوده و خود وی درخواست‌هایی برای انتقال داشت و فردی که جایگزین شده فردی مطلع و آگاه به مسائل زیست‌محیطی و از افراد بودمی منطقه  است.

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: برداشتن از یک پست دلیل بر عدم لیاقت یک فرد نیست. بنده دو نفر از بانوان مجموعه را برای تصدی در جایگاه روسای ادارات معرفی کرده و استعلام گرفته‌ام اما خود این افراد نپذیرفتند.

وی درباره برخی نارضایتی‌ها در منطقه سیستان گفت: چند مدت اخیر صحبت‌هایی درباره دریاچه هامون داشتیم و تنش محیطی  را داریم که تنش اجتماعی را هم در پی خواهد داشت. با توجه به اینکه مشکلات این‌چنینی در منطقه سیستان وجود دارد اینکه انتظار رضایت مردم را داشته باشیم دور از انصاف است.

پورملایی خاطرنشان کرد: تنش اجتماعی را داریم و خواسته‌های به حق مردم هم وجود دارد اما انتظار داریم درباره بررسی عملکرد هر شخصی ابتدا صحبت شود و مسائل بررسی شود.

وی افزود: من از تمامی منتقدان دعوت می‌کنم پای گفت‌وگو با ما بنشیند و اگر نتوانستیم عملکرد خود را توجیه کنیم انتقادشان را با جان و دل می‌پذیریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محیط زیست محیط زیست سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود؛ فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، نگارسادات یعقوبی، مریم سید، مبینا پروینی (تهران)
هما آقایی پور، معظمه سنجری (کرمان)
سحرزمانی، نازنین استکی فر (اصفهان)
فاطمه رحمتی، محدثه محمدی (زنجان)
فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی پور، زهرا کیانی منش (خوزستان)
مارال ترکمان (البرز)
مهتاب بنایی (فارس)
نسترن مقیمی، کیمیا رحیمی نیا، نسرین قمی (مازندران)
فاطمه حسینی (خراسان رضوی)
سارا شیربیگی (کرمانشاه)
مهدیه محمودی نیا (کهگیلویه و بویراحمد) زینب امیری (چهارمحال بختیاری)
­

دیگر خبرها

  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود