Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدناصر عتباتی دادستان اردبیل گفت: ما در سالجاری مبارزه با موادمخدر، مشروبات الکلی و اراذل و اوباش را محور کار دادسرا قرار دادیم تا بتوانیم آرامش و امنیت کامل را در استات برقرار کنیم.

وی به افزایش بیش از دو برابری کشفیات مواد مخدر در سه ماه اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۲۰ درصد کشفیات موادمخدر در این مدت به نسبت سال قبل افزایش یافته به طوری که رقم کشفیات ۲۴۰ کیلوگرم ما در این دو و نیم ماه اخیر به ۵۶۰ کیلوگرم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری و تحت تعقیب قرار گرفتن یک هزار و ۷۰۰ نفر در این حوزه خبر داد و تصریح کرد: برخورد جدی با سوداگران مرگ در دستور کار ماست.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل همچنین به کشفیات مشروبات الکلی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد افزایش کشفیات در این حوزه هستیم به طوری که در این دو و نیم ماه بیش از ۲۵ هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز کشف کردیم.

وی انهدام کارگاه‌های متعدد تولید مشروبات الکلی را در استان یادآور شد و افزود: بیش از ۳ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی نیز در این مدت کشف شده و در این زمینه ۲۶۷ نفر تحت تعقیب قرار گرفته و یا دستگیر شدند.

وی در مورد مبارزه با اراذل و اوباش نیز بیان کرد: ۳۰ نفر از ازاذل و اوباش سابقه‌دار این استان با اقدامات قضائی و تکمیل پرونده و همچنین صدور کیفرخواست تحت تعقیب قرار گرفتند.

عتباتی ادامه داد: ما برای این اراذل و اوباش در کنار تحمل احکام قضایی درخواست تبعید و اقامت اجباری به خارج از استان صادر کردیم.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ی

 

افزایش کشفیات مشروبات الکلی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:فارس

دیگر خبرها

  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت