Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@06:31:06 GMT

تصاویر/عراق‌جنگنده‌های‌جدیدتحویل‌گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۱۹۵۶

تصاویر/عراق‌جنگنده‌های‌جدیدتحویل‌گرفت

فرماندهی نیروهای هوایی عراق اعلام کرد که این کشور دومین سری از جنگنده‌های کره‌ای «تی 50» را تحویل گرفته است. ناطقان: فرماندهی نیروی هوایی عراق امروز (سه‌شنبه) از تحویل تعدادی جنگنده کرده‌ای خبر داد.

وب‌سایت خبری «الإباء» به نقل از «انور حمه أمین»، فرمانده نیروی هوایی گزارش کرد که عراق ۶ فروند از این جنگنده‌ها را تحویل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






منبع: عصر ایران برچسب ها: عراق ، جنگنده ها ، نیروهای هوایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عراق جنگنده ها نیروهای هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حشد الشعبی در دیالی عراق

نیروهای حشد شعبی برای مقابله با خرابکاری‌های عناصر باقی مانده از تشکیلات تروریستی داعش علیه خطوط انتقال برق استان دیالی وارد عمل شدند.

به گزارش مشرق، «صادق الحسینی» یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که این نیروها مسوولیت حمایت از خطوط انتقال برق را در استان دیالی برعهده گرفته اند.

وی افزود: تعداد زیادی از این نیروها با هماهنگی فرماندهی عملیات استان دیالی در بخش‌های مختلف آن برای مقابله با هرگونه اقدام خرابکارانه علیه خطوط انتقال برق مستقر شده اند.

الحسینی اضافه کرد: سازمان حشد شعبی تصمیم گرفته امسال برای حمایت از این خطوط انتقال برق تعداد نیروهای خود را در بخش‌های مختلف استان دیالی افزایش دهد.

لازم به ذکر است که استان دیالی طی سال‌های گذشته شاهد حمله‌های تشکیلات تروریستی داعش علیه خطوط انتقال برق با هدف ناراضی کردن مردم عراق و ایجاد آشوب در این کشور بوده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده
  • حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می کند
  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می‌کند
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه هوایی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی
  • حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • استقرار نیروهای حشد شعبی عراق در شرق استان صلاح‌الدین
  • ۸ کشته و ۹ زخمی در حمله نیروهای پشتیبانی سریع سودان
  • استقرار حشد الشعبی در دیالی عراق