Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:08:59 GMT

بهره برداری ازفاز یک زندان جدید آبادان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۲۲۶۶

بهره برداری ازفاز یک زندان جدید آبادان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛رضا پوستچی مدیرکل زندان های خوزستان در بازدید  از زندان شهرستان آبادان با حضور در اندرزگاه ها ، از نزدیک با زندانیان دیدار و روند اجرای برنامه‌های تامینی و تربیتی در این زندان را از نزدیک بررسی کرد.

وی ضمن دیدار مستقیم با زندانیان و استماع درخواست‌ها و نقطه نظرات آنها در حوزه نگهداری ، خدمات حقوق شهروندی و مسائل و مشکلات حمایتی و معاضدتی مطرح شده از سوی آنان ، دستورات لازم را به رئیس و سایر مسئولین زندان برای رفع موارد مطرح شده ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان های خوزستان با بیان اینکه قرار گرفتن زندان قدیم آبادان در بافت مسکونی و شهری از جمله مشکلات فراروی این مجموعه است افزود : تراکم جمعیت کیفری و کمبود فضای نگهداری زندانیان نیز از جمله مشکلات ما در این مجموعه است که برای برون رفت از آن طی سه سال اخیر اقدامات عمرانی پروژه زندان جدید شهرستان آبادان را که سالهاست در دست اقدام قرار داشته لاکن به سبب کمبود اعتبارات بیش از ۱۵ سال بطول انجامیده است را شتاب بخشیده و امیدواریم طبق برنامه بتوانیم در سال جاری از فاز نخست این زندان بهره برداری کنیم.

 انتهای پیام/ د

بهره برداری از  زندان جدید آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه بازدید از طرح تعریض پل فلاورجان در اتوبان ذوب آهن، محل تامین اعتبار این طرح را با برآورد ۵۶۰ میلیارد ریال را از طریق بودجه‌های ملی و استانی بیان کرد و افزود:تا کنون ۳۰ درصد از اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شبانه روزی مرحله اول آن تا پایان سال جاری و مرحله بعدی در ۶ ماهه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین