Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:30:35 GMT

سنایی: حس خوبی نسبت به تیم ملی داریم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۲۳۰۱

سفیر ایران در روسیه پس از بازدید از کمپ تیم ملی ایران گفت: دیدار با مراکش کلیدی‌ترین بازی ایران در جام جهانی است و امیدوارم تیم ملی نتیجه خوبی در روسیه بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سنایی پس از حضور در کمپ تیم ملی فوتبال ایران در لوکوموتیو مسکو و بازدید از تمرینات تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ۱۲ ژوئن روز ملی روسیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرای کشورهای مختلفی دور هم جمع شده بودند و از بنده هم درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران سؤالاتی را می‌پرسیدند. حس خوبی نسبت به تیم ملی فوتبال داریم و امیدوارم تیم ملی بازی‌های خوبی در جام جهانی از خود به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد:‌ من در بازی ایران در سن‌پطرزبورگ حضور خواهم داشت و امیدوارم ایران در برابر مراکش موفق باشد این دیدار یک بازی کلیدی برای شاگردان کی‌روش خواهد بود.

سنایی درباره دیدار با اعضای تیم ملی گفت: من با بازیکنان مختلفی دیدار داشته‌ام و دیدگاه‌های متفاوتی را از آنها شنیدم. البته با بازیکنانی که در روسیه حضور دارند مثل سردار آزمون و عزت‌اللهی آشنایی بیشتری دارم.

وی درباره امکاناتی که برای هواداران از طریق سفارت ایران در روسیه تدارک دیده است، گفت: برای هواداران کارهای مختلفی انجام داده‌ایم. شش ماه است کمیته جام جهانی برقرار است هم در بخش کنسولی و هم در بخش دیپلماسی عمومی و رسانه پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است. در بحث کنسولی پیش‌بینی کردیم که کنسول سیار در شهر مسکو و شهرهای ماند سن‌پطرزبورگ، کازان و سارانس در نظر گرفته‌ایم. در بخش دیپلماسی عمومی هم قرار است ارکستر سمفونیک ایران به روسیه بیاید و برنامه‌های مختلفی را به اجرا درآورد. همچنین اقلام و هدایایی را توسط ایرانی‌ها و دانشجویان تدارک دیده‌ایم تا به هواداران تیم‌هایمختلف و همچنین تیم ایران اهدا کنند.

سنایی افزود: سفارت ایران هم به واسطه حضور دانشجویان ایرانی در گردهمایی‌ها و تجمعات حضور فعال خواهد داشت و در بحث فرهنگی مشارکت می‌کند. دیپلماسی رسانه‌ای ما هم فعال خواهد بود و سعی می‌کنیم تا هموطنان با ضوابط و آیین‌نامه‌ها آشنا شوند تلفنی هم در اختیار عموم قرار خواهیم داد تا سؤالاتی که دارند از ما بپرسند.

سفیر ایران خاطرنشان کرد: در بخش انتظامی و مرزبانی هم هماهنگی‌هایی صورت گرفته و دفتر نیروی انتظامی در سفارت فعال است تا مشکلات در حوزه‌های انتظامی و امنیتی حل شود و در این باره خدمات صورت گیرد.

سنایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر

آیا لوکیتا با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

طرفداری | عملکرد لوکا مودریچ در چند ماه گذشته به خوبی نشان داده که اسطوره کروات لوس بلانکوس، همچنان به عنوان یک فوتبالیست نخبه با توانایی‌های فراوان در بالاترین سطح شناخته می‌شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، اگرچه به دلیل تمرکز کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، روی آینده‌نگری تیمش، این فصل فرصت کمتری به لوکا مودریچ رسیده اما هر بار که او پا به زمین گذاشته، عملکردی درخشان ارائه داده است. در چند هفته گذشته، این بازیکن 38 ساله با ارائه بازی‌های درخشان به عنوان بازیکن تعویضی در هر دو بازی مقابل منچسترسیتی، درخشش در ال‌کلاسیکو و عملکرد خوب شب گذشته مقابل رئال سوسیداد، ارزش خودش را دوباره به اثبات رسانده است.

لوکا مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

با توجه به اینکه قرارداد مودریچ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم نداشته، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او در تابستان مطرح شده بود. با این حال، طبق آخرین به‌روزرسانی از خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خوزه فلیکس دیاز، احتمال تمدید قرارداد مودریچ با رئال برای یک فصل دیگر "به طور فزاینده‌ای زیاد" شده است. به نظر می‌رسد که مودریچ در 38 سالگی در اواخر دوران حرفه‌ای خودش قرار دارد و ترجیح می‌دهد به جای انتقال به MLS یا حتی باشگاه سابق خود دینامو زاگرب، یک فصل دیگر در پایتخت اسپانیا بماند.

فرصتی عالی برای جوانان رئال مادرید

با توجه به تداوم حضور تونی کروس و احتمال ماندن مودریچ، این اتفاق می‌تواند خبر بسیار خوبی برای رئال مادرید باشد. در حالی که این زوج باتجربه ممکن است در فصل آینده بازی‌های زیادی انجام ندهند، اما صرف حضور آنها در رختکن و انتقال دانش و تجربه ارزشمندشان به نسل جوان، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. جوانانی مانند جود بلینگام، براهیم دیاز و آردا گولر می‌توانند به خوبی از حضور در کنار این اسطوره‌ها بهره کافی را ببرند و از آنها نکات فنی و اخلاقی فراوانی یاد بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر