Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:23:39 GMT

افطار با همسایه ها در شاهرود + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۲۳۹۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام نورالله عباسی، روحانی مستقر شهرک شهید همت و مسئول اجرای این طرح  گفت: این سفره با هدف دورهم جمع شدن خانواده ها و ایجاد انسجام و وحدت در بین اهالی و بهره مندی بچه ها از شیرینی و حلاوت ماه مبارک رمضان برپا شد.
به گفته حجت الاسلام عباسی، هزینه های این سفره افطار با کمکهای اهالی شهرک شهید همت تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان افطار شاهرود رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، سردار محسن کریمی در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک با اشاره به فعالیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت‌های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است و توانمندی‌ها و وسعت فعالیت‌های سپاه توانسته به ملت بزرگ ایران و امت اسلام آرامش و امنیت هدیه دهد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور همه توان خود را به میدان آورده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه روزی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در اجرای پروژه‌های مسکن گفت: رویکرد سپاه در ساخت مسکن جهادی وار عمل کردن است که در استان مرکزی به همت جهاد خانه سازی پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک کلید خورده و اتفاقات بزرگی در این راستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: پروژه یک هزار و ۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک که فاز اول آن در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم کشور مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز اول و دوم آن مجموعاً ۶۴۰ واحد و فاز سوم آن ۷۰۰ واحد است و امروز با حضور مسئولین کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

سردار کریمی ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید سلیمانی هم اکنون پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و سعی داریم در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جهاد خانه سازی استان مرکزی در طی سالیان اخیر با اجرای پروژه‌های موفق در سطح کشور رتبه‌های برتر کسب کرده و در راستای اجرای پروژه شهید سلیمانی مسئولین استان مرکزی توسط فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: پروژه شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در ساخت مسکن و شهرک سازی مطرح است چراکه علاوه بر جهادی عمل کردن تمامی استانداردهای لازم با دقت انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم که با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور همراه بود آئین افتتاح ۶۰۹۴ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۰۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح آغاز شد که سهم استان مرکزی در این افتتاح ۱۴۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 736771

دیگر خبرها

  • رمضان در خوزستان از پهن شدن سفره های افطار تا برگزاری «گرگیعان»
  • بالا بودن حق انشعاب و لوله کشی فاضلاب از زبان اهالی شهرک ساوج خمینی شهر
  • برپایی سفره افطار در حرم حضرت معصومه«س» (عکس)
  • افطار مسافران نوروزی در پایانه مسافری بجنورد
  • فیلم/ سفره افطار در صحن حضرت زهرا(س)
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • برگزاری مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران
  • پاکبانان میبدی بر سر سفره ی ضیافت هادی در میبد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • فیلم| شهرک شهید بهشتی؛ بازار تخصص ماهی