Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@12:29:46 GMT

پورتو به دنیله ورده، وینگر آ اس رم علاقه مند است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۲۷۸۸

پورتو به دنیله ورده، وینگر آ اس رم علاقه مند است

وینگر جوان جالوروسی شاید پرتغال را برای ادامه دوران بازی اش انتخاب کند.

طرفداری- اوضاع برای دنیله ورده در پایتخت ایتالیا خوب پیش نمی رود؛ پس از اینکه او زیر نظر رودی گارسیا، بر سر زبان ها افتاد، به یکباره از ترکیب اصلی تیم دور شد و طی دو فصل اخیر دائما به تیم های دیگر قرض داده شده است. او فصل گذشته در 30 بازی برای هلاس ورونا، دو گل به ثمر رساند اما با توجه به ترافیک شدید خط حمله رم، بازهم جایی در ترکیب تیم دی فرانچسکو ندارد؛ پورتو جدی ترین مشتری ورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه پورتو با ایجنت دنیله ورده مذاکراتی شده است و حتی طرفین به توافقات اولیه هم دست یافته اند اما هنوز مشخص نیست پیشنهاد باشگاه پرتغالی به باشگاه آ اس رم چیست. رم از انتقال ورده به تیمی چون پورتو استقبال می کند اما با توجه به اینکه او یکی از مستعدترین بازیکن آکادمی رم بود، بعید به نظر می رسد جالوروسی بدون بند بازخرید، وینگرش را از دست بدهد. در ساعات آینده، اخبار دقیق ترین از این انتقال در دست خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند