Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:40:00 GMT

سلامت گوش، باید ها و نبایدها

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۲۸۸۳

هرساله 4.5 میلیون نفر در انگلیس برای مشکلات مربوط به گوش به دکتر مراجعه می‌کنند. در این رابطه با دکتر هاندرسون متخصص گوش صحبت کردیم تا چگونه از گوش مراقبت کنیم. ناطقان: هرساله 4.5 میلیون نفر در انگلیس برای مشکلات مربوط به گوش به دکتر مراجعه می‌کنند. در این رابطه با دکتر هاندرسون متخصص گوش صحبت کردیم تا چگونه از گوش مراقبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعی کنید گوش خود را خشک نگه دارید

گوش های شناگران بیشتر تحت تاثیر این مساله قرار دارد. این زمانی اتفاق می‌افتد که آب در کانال گوش گیر افتاده و محیط مرطوب برای رشد باکتری ها فراهم می‌کند. عوامل دیگری غیر از شنا، مانند استفاده بیش از حد از هدفون و تمیز کردن بیش از حد گوش نیز به گوش آسیب می‌زند. مراقب باشید آب در گوشتان نرود اما اگر رفت سعی نکنید آن را با پارچه خشک کنید.

از گوش پاک کن استفاده نکنید

استفاده از گوش پاک کن برای همه عادت شده است  و بعد از استفاده احساس رضایت می‌کنیم اما دکتر هاندرسون می‌گوید ورود یک جسم خارجی به گوش باعث ترشح بیشتر جرم گوش و فشرده شدن آن می‌شود. این کار آسیب زیادی به گوش می‌زند و باعث کم شنوایی و سرگیجه می‌شود.

هنگام سرماخوردگی با هواپیما سفر نکنید

فردیکه گرفتگی بینی دارد هنگام پرواز،احساس درد می‌کند زیرا فشار هوای درون گوش با فشار هوای خارج گوش متفاوت است. سعی کنید هنگام بلند شدن یا نشستن هواپیما خمیازه بکشید یا آدامس بجوید. منبع: میزان برچسب ها: سلامتی ، گوش ، مراقبت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سلامتی گوش مراقبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم