Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاداسلامی در ایران بعداز ظهر امروز در نشست "قدس انتفاضه مقاومت حق بازگشت" اظهار داشت: من هم با این نظر موافقم که اقدام اخیر آقای ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف یک قمار بود و این نشانه ای روند سقوطی آن ها است.

وی گفت: بیشتر موسسات مالی جهان در اختیار یهودیان قراردارد و بالاترین و بهترین پست ها را در آمریکا و روسیه یهودیان در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا به نوعی بازیچه صهیونیست ها است و این اوج طرح صهیونیست است که رئیس جمهور بزرگترین کشور جهان به چنین وضعیتی افتاده است.

ابو شریف افزود: مساله فلسطین، موضوع زمین یا آزادی نیست بلکه دو طرح تمدنی است که در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند، طرح اسلامی فلسطین و طرح صهیونیستی طرف مقابل.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب به عنوان سمبل تمدنی مقاومت شکل گرفت و زمین لرزه بزرگی بود و تهدید جدی و بزرگی برای طرح صهیونیستی به حساب آمد.

وی تصریح کرد: ما در مرحله جدیدی به سر می بریم، تمایزی بین کشورهای اسلامی ایجاد شده که من این شرایط را ترجیح میدهم و بهتر است مشخص باشد که چه کسانی با طرح غربی ها مانوس هستند همچون محمد بن سلمان و محمد بن زاید و چه کسانی طرفدار طرح اسلامی هستند، این مقدمه ای است برای پیروزی و من نسبت به این موضوع خوش بین هستم.

ابو شریف گفت: به نظرم این مرحله که در آن هستیم مرحله حساسی است، ما باید بدانیم که در حال حاضر چگونه باید مقاومت کنیم و کاری نباید انجام داد جز متحد شدن در برابر کفار و جبهه استکبار، دشمنان همیشه بیدار هستند و علیه ما کار می کنند.

نماینده جنبش حماس در تهران اظهار کرد: در قرآن گفته شده که چه بسیار گروه های کوچک و کمی بودند که بر گروه های بزرگ و مجهز پیروز شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید قدرت لازم را در برابر طرح های صهیونیست ها داشته باشیم؛ هیچ طرحی پیروز نخواهد شد جز طرح بندگان خوب خداوند.

کد خبر 4319708 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین ناصر ابوشریف مجلس شورای اسلامی راهپیمایی روز قدس ایران روز جهانی قدس حسن روحانی فلسطین برجام وزارت امور خارجه ایران رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا علی لاریجانی امام خمینی ره رئیس جمهور اسلامی ایران احمد احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد نیرو‌های مسلح یمن آغاز چهارمین مرحله عملیات خود در برابر ادامه تهاجم علیه نوار غزه را اعلام کرد.
یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن که در راهپیمایی میلیونی در صنعا سخنرانی می‌کرد، گفت نیرو‌های ما روند تحولات در نبرد غزه و ادامه تهاجم علیه این منطقه و آماده شدن برای حمله به رفح را دنبال می‌کنند.
وی افزود در این مرحله همه کشتی‌هایی که تحریم کشتیرانی اسرائیل را نقض کردند و کشتی‌هایی را که به طرف بنادر فلسطین اشغالی از دریای مدیترانه حرکت کنند، در هر منطقه‌ای که دست ما برسد، هدف قرار خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای میان تل‌آویو و مقاومت فلسطین