Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@10:40:27 GMT

تشکیل پرونده کیفری برای مدیر بانکی خاطی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۲۹۰۹

تشکیل پرونده کیفری برای مدیر بانکی خاطی در اردبیل

حوادث رکنا: در سرپیچی از اجرای مصوبه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برای یکی از مدیران بانکی پرونده کیفری تشکیل شده و تحت تعقیب است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سیدناصر عتباتی در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در اردبیل اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از مدیران اجرایی و بانکی در مسیر جذب سرمایه‌گذاران واقعی و اقدام قانونی آنها مدام سنگ‌اندازی می‌کنند که به هیچ وجه چنین رویکردی در سال حمایت از تولید ملی و اشتغال و کارآفرینی قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: برخی از جوانان که ناخواسته وارد کارهای خلاف و مجرمانه می‌شوند اذعان دارند که اگر زندگی و درآمد متعارف داشتند هرگز به کارهای خلاف دست نمی‌زدند که مسئولیت این امر با مدیران اجرایی و بانکی است که زمینه اشتغال را با همت و تلاش سرمایه‌گذاران فراهم کنند.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: متاسفانه در این استان برخی از مسئولان به دلایل نامعلومی در مسیر تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری تحرک چندانی از خود نشان نمی‌دهند و به معنای واقعی ما در نشست با سرمایه‌گذاران به حال و روز آنها در مواجهه با مشکلاتی که بانک‌ها و مدیرن اجرایی به وجود آوردند گریه کرده و حتی دلش به رحم می‌آید.
عتباتی بیان کرد: مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نه تنها مصوبات کمیته حمایت قضائی را اجرا نمی‌کنند بلکه نسبت به آن دهن‌کجی دارند که در این زمینه یکی از مدیران بانکی با تشکیل پرونده تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و ما در دادسرا این موضوع را به جد دنبال می‌کنیم.
وی گفت: مصوبات این کمیته برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها لازم‌الاجراست و با وجود این مصوبه دیگر نیازی به رایزنی با تهران و استعلام از آنها نیست و ضرورت دارد بدون کم و کاست این مصوبات اجرایی شود.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: نتیجه سخت‌گیری و عدم حمایت از سرمایه‌گذاران به افزایش جرایم و برخی تخلفات دامن زده به طوری که ما با رشد بیش از دو برابری دستگیری بزهکاران در حوزه موادمخدر و مشروبات الکلی روبرو هستیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین تهران/ کیفرخواست در 4 جرم صادر شد

این پسر یزدی راز اتاق خواب زن و شوهرهای جوان را می دانست! / او با تهدید زنان را به رابطه شیطانی دعوت می کرد

عجیب ترین بازار خودرو جهان در ایران / اختلاف ۹۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار

نقشه پسر 17 ساله بی حیا برای زن مشهدی / او می گفت پلیس است!

اعتراض مردم به پسرمشهدی که خودکشی نکرد !+ فیلم

بویینگ در فرودگاه مهرآباد گرفتار توفان شد!+ فیلم عجیب

وقتی زن متاهل در خانه دوستش گرفتار شهاب شد / جسد این جوان منحرف هرگز پیدا نشد!

زن شوهردار ایرانی با دو مرد افغانی سرو سری شیطانی داشت /شوهر باید کشته می شد

فریب خنده دار دختران زیبا از سوی مرد قوی هیکل + عکس

چینی ها و کره ای ها هم با خودروهایشان از ایران خواهند رفت!

خانم سر آشپز روس حق سکوت گرفت تا راز شیطانی سر مربی آرژانتین را لو ندهد +عکس

کار عجیب پسر کوچولوی گرسنه / او عکس مرغ سوخاری را لیس زد! +عکس

ادعاهای عجیب قاتل ندای 6 ساله مشهدی در دادگاه +عکس

حمله به یک خانه در تهران به خاطر متلک ناموسی به یک زن + عکس

شوخی خنده دار و عجیب ترامپ با رهبر کره شمالی سر میز غذاخوری +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents اخبار حوادث پرونده قضایی اردبیل کیفری حوادث اردبیل مدیران اخبار اردبیل عکس روزنامه ایران مشهد زن مرد آزار حوادث جوان پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در تماس با دادستان استان لرستان ضمن درخواست پیگیری ویژه پرونده مرحومه خانم دکتر بخشی  در جریان آخرین وضعیت روند پرونده قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در تماس با دادستان استان لرستان ضمن درخواست پیگیری ویژه پرونده مرحومه خانم دکتر بخشی  در جریان آخرین وضعیت روند پرونده قرار گرفت.

دادستان استان نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت بررسی‌های انجام شده و تاکید بر پیگیری همه زوایای آشکار و پنهان پرونده و انجام تحقیقات جامع و کامل، اعلام نظر نهایی را منوط به اعلام نظر پزشکی قانونی دانست.

رییس زاده همچنین در تماس تلفنی با بازرس کل قضایی و رییس سازمان بازرسی استان، مسئولین دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان نورآباد دلفان، کارشناسان معاونت درمان دانشگاه، رئیس بیمارستان شهید رحیمی و دو نفر از دوستان و همکاران خانم دکتر بخشی، به پیگیری جنبه‌های مختلف این موضوع تأثر برانگیز پرداختند.

به گزارش تسنیم، پرستو بخشی متخصص قلب استان لرستان بود که گفته می‌شود بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده است‌. بر همین اساس، مجمع سازمان نظام پزشکی با برگزاری جلسه فوق العاده هیئت رئیسه درخصوص فوت این پزشک متخصص مصوباتی داشت که جزئیات آن به شرح زیر است:

پیرو حادثه بسیار غم انگیز و دردناک خودکشی زنده‌یاد خانم دکتر پرستو بخشی که موجب تاثر عمیق جامعه فرهیخته پزشکی گردید، جلسه فوق العاده هیات رییسه مجمع تشکیل و در خصوص این حادثه و حوادث مشابه پس از شنیدن اظهارات مدعوین و مطلعین و بحث و بررسی، مواردی به تصویب رسید که برخی از آن مصوبات برای هماهنگی و اجرای دستورات لازم حضورتان تقدیم می‌گردد.

١-تشکیل کمیته حقیقت یاب در مورد خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع زنده‌یاد خانم دکتر پرستو بخشی.

٢-الزام و پیگیری عملی معاونت انتظامی و دادسراهای انتظامی سازمان و شهرستانها در ورود به پرونده‌های مربوطه و برخورد انتظامی با خاطیان و مقصران احتمالی و جلوگیری از رخداد حوادث مشابه.

٣- مکاتبه و رایزنی با مقامات عالیه کشور برای اصلاح برخی رویه‌های ناصواب سیستم آموزشی و کاری حاکم بر شرایط دستیاران و پزشکان مشمول خدمت ضریب کا و حل مشکلات مربوطه از طریق احتساب دوران دستیاری به عنوان شغل و نیز حفظ کرامت و منزلت و شأن همکاران.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • تولید، تنها راهبرد حل مسائل جامعه
  • «تولید» تنها راهبرد مهم در حل مسائل جامعه است