Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در این حادثه که شامگاه سه شنبه در گردنه صائین محور نیر به سراب رخ داد، یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این حادثه راننده سمند به دلیل شدت تصادف در دم جان سپرد و راننده وانت نیسان نیز به دلیل مصدومیت به مرکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حجت فتاحی در تشریح علت وقوع این سانحه رانندگی تاکید کرد که تجاوز به چپ از سوی وانت نیسان موجب برخورد این دو خودرو شده است.

وی با اشاره به تصافات اخیر در محورهای استان، برلزوم رعایت مقررات از سوی رانندگان و نیز عدم رانندگی در زمان خستگی و خواب آلودگی تاکید کرد.

گفتنی است بامداد امروز سه شنبه برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با تریلی در محورهای فرعی شهرستان پارس آباد در شمال استان اردبیل موجب کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شده بود.

براین اساس وقوع دو حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در محورها و جاده های استان اردبیل، چهار کشته و دو مصدوم برجای گذاشته است.

کد خبر 4319748

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان اردبیل سانحه تصادف راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی شهرکرد ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز مشهد یاسوج گرگان شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ کشته در تصادف تریلی با پژو پارس در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، از برخورد یک دستگاه تریلی با پژو پارس و فوت ۵ نفر خبر داد.    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر- سیستان و بلوچستان؛ سیدمحمدمهدی سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه، گزارش برخورد یک دستگاه تریلی با پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور نصرت آباد – بم، به مرکز هماهنگی و پشتیبانی استان گزارش شد.   وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام گزارش ۲ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.   سجادی افزود: در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست دادند.   گفتنی است، یک مصدوم توسط هلال احمر رهاسازی شد و به صورت سرپایی مداوا شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک کشته در تصادف یک دستگاه اتوبوس با پراید 
  • ۵مصدوم در برخورد خودرو با تریلی در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب
  • مصدوم شدن چهار نفر در حادثه رانندگی در محور بافق
  • ۵ کشته در تصادف تریلی با پژو پارس در سیستان و بلوچستان
  • ترافیک فوق سنگین در گردنه آهوان/ ۴ خودرو با یکدیگر تصادف کردند
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته/ ۱۱۰ کشته در جاده های کشور
  • تصادف هولناک در افغانستان با ۲۱ نفر کشته
  • تصادف هولناک در جنوب افغانستان؛ ۲۱ نفر کشته شدند
  • ۲ کشته براثر برخورد کامیونت با تریلی در بجنورد
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز