Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:30:41 GMT

مسی به تصاحب جایزه ONZE D’OR واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۴۷۶۷

مسی به تصاحب جایزه ONZE D’OR واکنش نشان داد

مسی از سوی کاربران مجله اونزه موندیال به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۷/۱۸ اروپا انتخاب شد و در اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی از سوی کاربران مجله اونزه موندیال به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۷/۱۸ اروپا انتخاب شد.

وی در پستی اینستاگرامی به این انتخاب واکنش نشان داد:

به گزارش onzemondial، کاربرای این مجله از چند هفته پیش در طول ماه می این فرصت را داشتند تا بهترین بازیکن، مربی و تیم منتخب فصل گذشته را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نظر این کاربران، مسی با کسب ۲۸٫۶٪ آرا به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد و به دنبال او محمد صلاح و کریستیانو رونالدو به ترتیب با کسب ۲۶٫۳ و ۱۸٫۱٪ آرا دوم و سوم شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار بارسلونا بهترین بازیکن فصل اروپا جایزه ONZE D OR لیونل مسی ستاره بارسا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1229397 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم