Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@06:06:17 GMT

دزد آکواریوم‌ها با ماهی‌ها حرف می‌زد!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۵۵۳۴

به گزارش رکنا، چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت از آکواریوم‌فروشی‌های حوالی بزرگراه نواب به مأموران کلانتری‌۱۰۸ نواب گزارش شد. یکی از فروشندگان گفت: لحظاتی قبل مردی جوان وارد مغازه‌ام شد و درباره آکواریوم و ماهی‌های داخل آن سؤال پرسید. او شروع به حرف زدن با ماهی‌ها کرد تا اینکه چند مشتری وارد شدند و من به کار آن‌ها رسیدگی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مشتری‌ها از مغازه‌ام بیرون رفتند متوجه شدم که یکی از اکواریم‌هایی که مقابل مغازه‌ام بود و ۵‌میلیون تومان قیمت داشت سرقت شده است. حالا هم احتمال می‌دهم که سرقت کار همان مردی باشد که با ماهی‌ها حرف می‌زد.
بعد از مطرح شدن شکایت مأموران کلانتری در این باره تحقیق کردند. بررسی‌ها در جریان بود تا اینکه گزارش‌های مشابهی به کلانتری اعلام شد. تحقیقات پلیس با بررسی شکایت‌ها نشان داد که همه سرقت‌ها از طرف همان سارقی رقم خورده است که به اولین فروشگاه دستبرد زده بود. در حالی که تعداد شکایت‌ها به چهار فقره رسیده بود مأموران کلانتری با بررسی دوربین‌های مداربسته محل و تحقیقات میدانی موفق شدند هفتم‌خردادماه متهم را بازداشت کنند.

مأموران کلانتری در بازرسی از مخفیگاه متهم یک آکواریوم لاکچری کشف کردند. متهم ۲۵‌ساله به جرمش اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: من علاقه شدیدی به ماهی و آکواریوم دارم برای همین تصمیم به سرقت آکواریوم‌های گرانقیمت گرفتم. با ادعای خرید وارد مغازه‌ها می‌شدم و شروع به حرف زدن با ماهی‌ها می‌کردم.

وقتی چند مشتری وارد می‌شدند و فروشنده با آن‌ها سرگرم می‌شد خودم را به خارج از مغازه می‌رساندم و آکواریومی که برای دکور گذاشته بود را سرقت کرده و به محل پارک موتوری به همان نزدیکی برده و آن را به مالخر می‌فروختم. او گفت: از این کار تا حالا ۱۶ میلیون تومان به جیب زده‌ام. با کامل شدن تحقیقات متهم محاکمه و راهی زندان Prison شد تا اینکه ۱۰ روز بعد شکایت‌های مشابهی به پلیس گزارش شد. در حالی که تعداد شاکیان این بار به شش‌نفر رسیده بود مشخص شد که سارق همان مردی است که قبلاً بازداشت شده بود.

مأموران پلیس با بررسی پرونده او متوجه شدند که متهم بعد بازداشت موفق به جلب رضایت شاکیان و آزادی از زندان شده است، بنابراین راهی مخفیگاه وی شده و بار دیگر او را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها بار دیگر به سرقت‌ها اعتراف کرد.
سرهنگ مسلم قاسم‌آبادی، رئیس کلانتری ۱۰۱‌نواب گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در کلانتری در جریان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد

سرهنگ تیمور کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه، دزد خانه‌های رباط کریم در مخفیگاه عجیب کمد لباس دستگیر شد.

وی با بیان این که کمد لباس پناهگاه آخر این سارق بود، اظهار کرد: این سارق نتوانست از تیزبینی چشمان پلیس مخفی بماند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم اضافه کرد: با وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر پرند، تیمی ویژه از کارآگاهان زبده، ردپای دزد را دنبال کردند.

وی ادامه داد: با تحقیقات دقیق و به کارگیری روش‌های نوین پلیسی، هویت متهم شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه، در حالی که با ظرافت تمام در کمد لباس منزل خود پنهان شده بود، دستگیر شد.

کلانتری با ابراز خرسندی از این دستگیری، به جزئیات عملیات اشاره کرد و گفت: در بازرسی دقیق از مخفیگاه این سارق، که به طرز ماهرانه‌ای در کمد لباس خود پنهان شده بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه، این متهم به سه فقره سرقت دیگر در رباط کریم اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، روانه زندان شد.

کد خبر 6084781

دیگر خبرها

  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان
  • یا آزادم کنید یا قصاص
  • زندانی محکوم به مرگ: یا آزادم کنید یا قصاص